Iki
ketvirtus metus iš eilės vykstančio konkurso „Aš myliu savo įmonę“
registracijos pabaigos liko vos kelios dienos. Projekto organizatoriai ragina
visas įmones norinčias parodyti visuomenei vidinę organizacijos kultūrą ir
puoselėjamas vertybes paskubėti prisijungti prie projekto.

Dalyvių
skaičius projekte kasmet augo, o pernai „Aš myliu savo įmonę“ iššūkį priėmė 77
Lietuvos įmonės, už kurias buvo balsuota net 32 549 kartus.

Nori
parodyti savo meilę įmonei

Šiemet prie
konkurso prisijungusios bendrovės „Lazdijų turizmo informacinis centras“ ir
„Teisė“ atvirauja, kad viena iš priežasčių, kodėl nusprendė užsiregistruoti —
tai noras pasidalinti savo meile įmonei, o ypač kolektyvui, kuriame smagu
dirbti.

„Mūsų
komanda yra labai draugiška, visuomet vieni kitus palaikome ir šis projektas,
tiesiog, leido parodyti kokioje šaunioje kompanijoje dirbame, kokie kūrybingi
bei linksmi esame. Dalyvaudami šiame projekte tikimės, kad šias mūsų savybes
įžvelgs ir lankytojai“, – pasakoja Lazdijų turizmo informacinio centro
vadybininkė Jolita Bakšaitė.

Bendrovės
„Teisė“ skyriaus vadovė Eglė Galentaitė prisipažįsta, kad išgirdę apie konkursą
užsiregistravo ilgai negalvoję.

„Konkrečių
lūkesčių neturėjome. Patiko konkurso idėja ir nusprendėme prisijungti prie
projekto, parodyti, kokia esame darni komanda, besirūpinanti savo darbuotojais,
suinteresuota gražia, jaukia ir šeimyniška darbo atmosfera“, — sako E.
Galentaitė.

Projektas
padeda sustiprinti darbuotojų komandinę dvasią

Lietuvos
verslo konfederacijos prezidentas Valdas Sutkus pastebi, kad dažniausiai
projekte dalyvauja įmonės, kurių vidinis mikroklimatas ir taip yra pakankamai
geras, o projektas tik dar labiau padeda sustiprinti komandinę dvasią.

„Kiekvienais
metais prie konkurso prisijungia ir daug naujų organizacijų, o tai tik įrodo,
kad darbdaviai, gerai suprasdami darbuotojų komandinio darbo naudą, palaiko
tokias socialines iniciatyvas ir skatina savo darbuotojus dalyvauti. Šis
projektas — tai dar vienas žingsnis teigiamos atmosferos gerinimo ir darbuotojų
lojalumo stiprinimo Lietuvos įmonėse link“, – teigia V. Sutkus.

LVK
prezidentas mano, kad, norint išlaikyti stiprią organizacijos kultūrą, ji turi
būti nuolat puoselėjama. Tai dar viena iš priežasčių, kodėl verta dalyvauti
šiame ir panašaus pobūdžio projektuose.

Filmukus
konkursui kuria ir patys darbuotojai

Viena iš
komisijos narių „Master Class Lietuva“ partnerė, Lietuvos verslo konfederacijos
žmogiškųjų išteklių komisijos pirmininkė Laura Duksaitė — Iškauskienė teigia,
kad šis konkursas turėtų suburti, sustiprinti įmonės komandinę dvasią, todėl
ragina leisti patiems darbuotojams kurti filmukus.

„Kolektyvas
kurdamas vaizdo klipą dirbs kartu ir žinutė, kurią jie nori perduoti, bus
nuoširdesnė, tikresnė. Taip geriausiai bus perteikta organizacijos kultūra,
vertybės ir mikroklimatas“, – sako L. Duksaitė.

Paklausta,
apie tai, kaip sekėsi kurti filmuką jų įmonei, bendrovės „Teisė“ skyriaus
vadovė Eglė, teigia, kad filmuotis buvo be galo smagu.

„Kadangi
esame teisinių ir buhalterinių paslaugų įmonė, pirminė filmuko vizija buvo
oficialus prisistatymas. Bet galiausiai nutarėme, kad klientams būtų smagu
pamatyti, kokia mūsų vidinė darbo atmosfera, todėl filmuką ir kūrėme taip, kad
jis kuo labiau atspindėtų mus“, — sakė ji.

Norėdami
dalyvauti projekte, darbuotojai savo meilę įmonei turi išreikšti sukurdami iki
2 min. trukmės filmuką, atspindintį jausmus kompanijai, kuris bus talpinamas
oficialiame „Aš myliu savo įmonę“ puslapyje.

Visi
kompanijų darbuotojai, norintys prisijungti prie projekto ir meilę savo
darbovietei parodyti viešai, kviečiami registruotis iki rugsėjo 29 dienos, adresu
www.myliusavoimone.lt.

Panašūs įrašai