Darbuotojai, dalyvaujantys projekte „Aš myliu savo
įmonę”, pergalės siekė įvairiai: atskleidė ne tik kasdienybę, kurioje netrūksta
humoro ir šypsenų, bet ir pasiryžo atlikti šuolį parašiutu. Beveik 5 mėnesius
trukęs konkursas pasiekė finalą – paaiškėjo mylimiausios 2016 metų įmonės.
Viešo balsavimo ir ekspertų komisijos sprendimu, šių metų projekto nugalėtojais
savo kategorijose tapo „Vaiduokliai“, „Makalius“, „Ruptela“, „Vilniaus Duona“,
„Lidl Lietuva“ ir LR Valstybės kontrolė.

„Ketvirtus metus iš eilės organizuojamas projektas
kasmet suburia darbuotojus ir darbdavius į smagią akciją – kviečia išreikšti
meilę savo įmonei ir kovoti dėl mylimiausios įmonės vardo. Šiais metais savo
balsą dalyvėms atidavė daugiau nei 25 tūkst. darbuotojų, o dėl mylimiausios
įmonės titulo varžėsi 60 kompanijų. Daugelis įmonių dalyvauja jau keletą metų
iš eilės, tai dar kartą parodo, jog projekto tikslas nėra vien tik nugalėti,
tai jau tampa tradicija“, – sako projekto iniciatorės, Lietuvos verslo
konfederacijos (LVK) prezidentas Valdas Sutkus.

Apdovanojimų ceremonijos metu komandos lojalumo
skatinimo daugiamete patirtimi dalijosi ir „Bitė Lietuva“, kurioje dirba 700
žmonių. BITĖS Žmonių ambasados vadovė Indrė Saladžienė teigia, kad norint
pritraukti ir išlaikyti geriausius darbuotojus reikia užtikrinti ne tik
atitinkamą atlygį už darbą, mokymus ar išskirtines darbo sąlygas, bet ir nuolat
puoselėti gerą atmosferą, kuri susideda iš dešimčių įvairių motyvavimo
priemonių.

„Manome, kad darbuotojų lojalumas ir santykis su įmone
tampa vis svarbesni. Pavyzdžiui, „Bitėje“ vidinė darbuotojų apklausa parodė,
kad be atlygio darbuotojus ypač motyvuoja bendros ir originalios šventės,
bendros komandos kelionės į Barseloną ar kruizas į Stokholmą, rūpinimasis jų
sveikata, pavyzdžiui, jogos, sveiko stuburo užsiėmimai, sumokama už dalyvavimą
maratone, kas rytą darbuotojai vaišinami sveikais maisto produktais, sukurtos
sąlygos nuotoliniam darbui ir lanksčiam darbo grafikui, suteikiamos papildomos
laisvos dienos. Daug dėmesio skiriama skatinant darbuotojus už iniciatyvą ir
pasiektus tikslus, tad kelionės, pramogos ar bendri pietūs organizuojami
nuolat“, – pasakoja I. Saladžienė.

Lojalumas ir jo skatinimo priemonės svarbūs įvairaus
dydžio kolektyvams

Šiemet į nugalėtojų gretas didžiausių įmonių
kategorijoje įstojo ir nauja Lietuvos rinkos žaidėja – per 1 600
darbuotojų turinti bendrovė „Lidl Lietuva“. „Konkursas „Aš myliu savo įmonę“ yra
puiki galimybė stiprinti komandos dvasią. Juk galingiausias jos šaltinis – pati
komandinė veikla, be kurios neįsivaizduojamas nei mūsų tiesioginis darbas, nei
dalyvavimas tokio pobūdžio iniciatyvose. Mūsų kolektyvas kūrybiškai pasireiškė
rengdamas filmuką bei, žinoma, palaikydamas darbdavį virtualiame balsavime.
Didelį džiaugsmą suteikė tiek pats parengiamasis procesas, tiek jo rezultatai“,
– sako įmonės „Lidl Lietuva“ generalinis direktorius Radostin Roussev-Peine.

L kategorijoje laimėjusios ir savo drąsa nustebinusios
bendrovės „Vilniaus duona“ komercijos direktorius Gražvydas Jukna pritaria, kad
komandos formavimas yra nuolatinis procesas ir neatsiejama įmonės, turinčios
didelį darbuotojų skaičių, dalis. Jo teigimu konkursas „Aš myliu savo įmonę“ suteikė
galimybę darbuotojams dar kartą pasitikrinti kolektyvo darnumą.

XS kategorijoje laimėjusios įmonės „Vaiduokliai“
direktorė Vaida Šulniūtė ir S kategorijoje laimėjusios įmonės „Makalius“
direktorius Rimvydas Širvinskas – Makalius sutinka, kad mažas darbuotojų
skaičius leidžia užmegzti glaudžius tarpusavio ryšius ir dalintis įvairiomis
patirtimis ne tik darbo metu, bet ir po jo. Todėl didžiausiu iššūkiu šioms
įmonėms pasirodė sutalpinti meilę savo įmonei į 2 minučių filmuką.

Jau ne pirmus metus dalyvaujanti ir šių metų M
kategorijoje nugalėtoja tapusi įmonė „Ruptela“ teigia, kad darbuotojai visada
labai noriai įsitraukia į šį ir panašius konkursus. „Per 2015 metų Kalėdas
susibūrė „Ruptela band“ branduolys ir atliko savo pirmąjį pasirodymą. Todėl,
dainos kūrimas tapo natūralia muzikinės veiklos tąsa prie kurios prisijungė ir
kitus pomėgius turintys darbuotojai“, – apie vaizdo klipo idėją pasakojo
personalo vadovė Neringa Smailienė.

Nominaciją „Už iniciatyvą“ gavusios LR Valstybės
kontrolės personalo skyriaus vedėja Danguolė Subačienė teigia, kad mintis
prisijungti prie konkurso kilo jau pernai, kai dalyvavo projekto „Aš myliu savo
įmonę“ uždaromajame renginyje. „Didžiuojamės, kad esame vieni iš pirmųjų
viešojo sektoriaus institucijų, išdrįsusių dalyvauti šiame konkurse. Šie metai
mums itin sėkmingi – tapome pažangiausia viešojo administravimo institucija, o
dabar laimėjome ir šiame projekte“, – sakė D.Subačienė.

Nuotraukų
galite rasti čia

Panašūs įrašai