Produkto pritaikymas ir vystymas eksporto rinkose

DATA: Gegužės 12d., 9:00 – 13:00
VIETA: Viešbutis Holiday Inn Vilnius Hotel, Šeimyniškių g. 1, Vilnius
 

 

Pristatant savo produktus eksporto rinkose bei siekiant užtikrinti augančius jų pardavimus būtina produktus keisti bei tobulinti, atsižvelgiant į rinkos poreikius bei paklausą. Dažnai tenka pritaikyti ne tik prekinį ženklą bet ir pakuotes ar netgi pačią produktų sudėtį. 

 
Šį kartą Eksporto ryto diskusijoje – brandingo specialistas Aidas Urbelis, kuris pasidalins savo įžvalgomis apie lietuviškų prekinių ženklų reputacijos kūrimą tarptautinėse rinkose, tuo tarpu įmonės „Biržų duona” pardavimų ir eksporto vadovė Agnė Byčiūtė Jankauskienė, inovacijų kūrėjas Arūnas Matačius ir įmonės „BIOK” marketingo vadovė Romualda Stragienė pasidalins praktine eksporto patirtimi bei kaip jiems sekėsi įsitvirtinti eksporto rinkose su savo  prekinio ženklo produktais.
 
Programa:
09:00-09:15 Rytinė kava, įvadas bei susipažinimas   
09:15-10:00

Šalies reputacijos kūrimas eksporto rinkose. „ABOUT Baltic underwear” prekės ženklo sukūrimo istorija
Aidas Urbelis, studijos „Ai-Du Branding” vadovas
Aidas Urbelis kuria koncepcijas naujiems verslo projektams, dirba tarptautinėse rinkose savo studijos “Ai-Du Branding” vardu. Yra tarptautinių ir nacionalinių ženklodaros ir vizualinės komunikacijos konkursų nugalėtojas. Pastaruoju metu produktyviai dirba aktualioje srityje “Lietuviškų prekinių ženklų internacionalizacija”.

 
10:15–11:00

„Biržų duonos“ produktų pritaikymas užsienio rinkoms. Iššūkiai eksporte
Agnė Byčiūtė Jankauskienė, „Biržų duona” pardavimų ir eksporto vadovė
Nuo 2015 balandžio mėnesio Agnė Byčiūtė Jankauskienė yra „Biržų duona“ pardavimų ir eksporto vadovė. Kartu su komanda ji dirba vietinėje rinkoje, veda derybas su tinklais, vysto eksporto projektus ir vykdo naujų klientų paiešką.

 
11:00–11:15    Pertrauka  
11:15-12:00

Durys į pasaulį: stumti ar traukti?
Arūnas Matačius, inovacijų kūrėjas
30 tarptautinių apdovanojimų, 40 šalių visuose pasaulio žemynuose, 15 metų patirtis produktų kūrime – Arūnas Matačius yra pirmasis lietuvis, kuriam pavyko atverti „Selfridges“, „Harvey Nichols“, „Fenwick", „MUJI“, „KaDeWe Berlin“, „La Grande Épicerie de Paris“ ar „Whole Foods“ duris.

 
12:00-12:30

„BIOK laboratorijos” eksporto patirtis, kosmetikos produktų adaptacija užsienio rinkoms
Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos” marketingo vadovė
„BIOK laboratorija" – tai vienas didžiausių kosmetikos gamintojų Baltijos šalyse, įmonė įkurta 1988 m. Šiuo metu „BIOK laboratorija" valdo keturis prekės ženklus: „Margarita", „Rasa", „Aras" ir „Ecodenta". Savo vartotojams tiek Lietuvoje tiek užsienyje siūlo daugiau nei 170 skirtingų gaminių. 

 
12:30-13:00  Diskusija

 
 


Dalyvio mokestis: 35 Eur 

Registracijos forma:http://bit.ly/1VruRk3  

Daugiau informacijos: dovile.buskeviciute@gatewaybaltic.com, monika@lvk.lt



 
 Organizatoriai:
Partneriai:
    

 

 
 

Panašūs įrašai