Informacijos telefonu ir
kontaktų centrų paslaugų lyderė Lietuvoje „Lintel“ pasiūlė išmaniesiems
telefonams skirtą programėlę (angl. application) 118. Nuo kitų informacijos
paieškos sprendimų ji skiriasi tuo, kad ne tik suranda įmonių ir privačių
asmenų kontaktus, bet gali nustatyti naudotojo buvimo vietą ir pateikti
informaciją, kuri aktuali būtent tame taške esančiam asmeniui. Pavyzdžiui, šiuo
metu programėlės naudotojai informuojami apie artimiausiuose restoranuose
„Čili“ jiems taikomas nuolaidas.





TEO įmonių grupei priklausančios
bendrovės „Lintel“ generalinio direktoriaus Remigijaus Šerio teigimu, naujoji
programėlė taps patogiu įrankiu išmaniaisiais telefonais informacijos
ieškantiems naudotojams ir atvers daugiau galimybių smulkioms ir vidutinio
dydžio bendrovėms.





„Programėlės skiltis „Aplink
mane“ suteiks naujų galimybių klientų ieškančioms mažoms maitinimo įstaigoms ar
autoservisams, kurių reklamos biudžetai yra per maži reklamai televizijoje ar
spaudoje. Naudotojui sutikus, programėlė „pamato“ kurioje miesto vietoje jis
yra ir, įvertinusi kokios informacijos naudotojas ieško, pateikia jam aktualius
reklamos ar informacinius pranešimus“, – pasakojo R.Šeris.





Programėlė 118 naudoja įmonių ir
privačių asmenų kontaktų duomenų bazę, iš kurios teikiama informacija telefonu
118 bei tinklalapyje
www.118.lt. Kasdien
atnaujinamoje duomenų bazėje šiuo metu yra informacijos apie daugiau kaip 80
tūkst. verslo organizacijų bei 800 tūkst. privačių abonentų telefonų numerių.
Naujoji programėlė 118 veikia lietuvių, anglų ir rusų kalbomis, todėl ja patogu
naudotis ir trumpam atvykusiems į Lietuvą.





Didėjant interneto naudotojų
skaičiui, 2008 metų pabaigoje į informacijos paieškos internete rinką žengė ir
„Lintel“ – pradėjo veikti įmonių, privačių abonentų ir maršrutų paieškos
portalas
www.118.lt. Praėjusiais metais jis
tapo lyderiu „geltonųjų puslapių“ kategorijoje. Šiame tinklapyje kas mėnesį
informacijos ieško daugiau nei 300 tūkst. unikalių lankytojų, o maždaug 15
tūkst. paiešką atlieka savo išmaniaisiais telefonais besinaudojančių klientų.
Todėl su naująja programėle 118 jiems informacija bus pasiekiama dar patogiau.





Populiariausius informacijos
paieškos būdus lemia nuolat kintančios technologijos. Prieš dešimtmetį
informacijos dažniausiai buvo ieškoma telefonų knygose, o prieš 12 metų veiklą
pradėjusi ir netrukus išpopuliarėjusi informacijos telefonu 118 tarnyba
šiandien sulaukia daugiau kaip 4 mln. skambučių per metus.





Kuriant programėlę buvo
pritaikyta vietos nustatymo technologija ir pasitelktos išmaniesiems telefonams
suprantamos programinės kalbos „Java“ (telefonams su operacine sistema „Android“)
ir „Objective-C“ (telefonams „iPhone“). Šios programinės kalbos užtikrina
spartų ir stabilų programėlės veikimą. Lietuvoje programėlės dažniausiai
kuriamos paprastesnės technologijos „xHTML“ pagrindu, kuri turi mažiau
galimybių ir veikia kiek lėčiau. Naujoji programėlė buvo kuriama 8 mėnesius.
Pasak ją kūrusios bendrovės „Metasite“, tai yra pirmoji tiek daug funkcijų
suteikianti ir su tokiomis didelėmis duomenų bazėmis veikianti realaus laiko
programėlė Lietuvoje.






Apie „Lintel“





TEO įmonių grupei priklausanti
bendrovė „Lintel“ valdo didžiausią pagal verslo apimtis ir moderniausią pagal
technologijas bei vadybą kontaktų centrų tinklą Lietuvoje. Bendrovė teikia
paslaugą „Informacija telefonu 118“, o verslo klientams – nuotolinio
klientų aptarnavimo sprendimus, pardavimo ir telefoninės rinkodaros paslaugas.
2011 metų pabaigoje bendrovėje dirbo daugiau nei tūkstantis darbuotojų.
„Lintel“ konsultantai su klientais bendravo – atsiliepė į skambučius bei
patys skambino jiems – maždaug 15 mln. kartų.




Panašūs įrašai