Ar esi pasiruošęs ateičiai, ar išgyveni praeitį iš naujo?

Data: š.m. spalio 25 d., 09:00-15:30 val.
Vieta: Viešbutis Radisson Blu Hotel Lietuva, Konstitucijos pr. 20, Vilnius
 

Kliento amžius jau įsibėgėjo ir jame klientų sprendimai turi lemiamą įtaką organizacijų klestėjimui. Tad jeigu įmonės neišmoks valdyti kliento patirčių, šiame dinamiškame amžiuje jos bus pasmerktos pasitraukti iš veiklos arenos. Kliento amžiuje kiekviena organizacija turi išmokti į savo veiklą pažiūrėti iš kliento perspektyvos ir valdyti jo patirtys kiekviename sąveikos taške. Riba tarp rinkodaros, skaitmenizacijos ir tiesioginio santykio su klientais jau nebeegzistuoja, siekti kliento įsitraukimo ir išskirtinio pasitenkinimo organizacijos turi visur ir visada.

Apie tai, kaip artimiausioje perspektyvoje dominuoti klientų patirčių formavime ir kaip tapti išskirtiniu kliento sąmonėje, kalbės rinkodaros, skaitmenizacijos ir kliento patirčių valdymo profesionalai ir praktikai Lietuvos verslo konfederacijos ir „OVC Consulting“ organizuojamoje konferencijoje „Klientų patirtys 2020: įsitraukimas, lojalumas, inovacijos“.

Konferencijos metu ne tik gausite praktines rekomendacijas iš kelių svarbiausių darbo su klientais sričių, bet ir turėsite galimybę išgirsti įdomiausius pranešimus bei susipažinti su bendraminčiais ir atrasti naujas bendradarbiavimo galimybes.

PROGRAMA

09:00-09:30 Registracija, rytinė kava  
09:30-09:40 Konferencijos atidarymas  
09:40-09:55       I dalis  
  Moderatorius: Paulius Avižinis, „OVC Consulting“ direktorius ir konsultantas  
  1. Nuo valdžios link viešosios paslaugos teikėjo
Remigijus Šimašius, Vilniaus miesto meras

R. Šimašius Vilniaus universiteto Teisės fakultete įgijo teisininko kvalifikaciją, studijavo Centrinės Europos universitete (CEU) Budapešte, Mises institute Alabamoje, stažavosi Heritage fonde Vašingtone (JAV). R. Šimašius buvęs Lietuvos teisingumo ministras ir Seimo narys, šiuo metu – Vilniaus miesto meras.
 
2. Kaip meistriškai sukurti puikią kliento patirtį internete?
Vytautas Černiauskas, „Uber“ operacijų ir logistikos vadovas Lietuvoje

Vytautas turi plačios tarptautinės patirties komunikacijos, verslo strategijos, projektų valdymo ir konsultacijų srityse. Jis dirbo „Swedbank“ (įskaitant 5 metus Stokholme), turi Maskvos valstybinio universiteto magistro laipsnį bei IE Business School (Madridas) MBA laipsnį.
 
 

3. Produktas = superžvaigždė
Arūnas Matačius, produktų ir inovacijų kūrėjas

Arūnas Matačius yra produktų ir inovacijų kūrėjas, pirmasis lietuvis atvėręs duris „Selfridges“, „Harvey Nichols“, „La Grande Epicerie de Paris“, „KaDeWe Berlin“, „Found MUJI Japan“, „Whole Foods“ daugiau nei keturiasdešimtyje šalių. Naujausias kūrinys (šampūnai šunims ir žmonėms „SHOO“) jau keliauja po Australiją, JAV, UK ir Vokietiją.

 
10:55-11:15  Kavos pertrauka  
11:15-12:30  II dalis  
   4. Pakeliui į kliento „WOW“ – nuo ko pradėti ir ką daryti?
Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ konsultantas

Kšištof Zmitrovič, „OVC Consulting“ konsultantas, klientų patirčių valdymo ekspertas. Savo darbe vysto unikalius sprendimus, kurios padeda kompanijoms pasiekti didesnį klientų pasitenkinimo lygį ir viršyti klientų lūkesčius.

 
   5. Lietuvos oro uostai: nuo infrastruktūros objekto iki klientų valdymo požiūrio kaitos
Tomas Rytel, Lietuvos oro uostų organizacinio vystymo departamento direktorius
 
 

 6. Šiandienos FMCG pirkėjas – jo išsakyti ir paslėpti lūkesčiai. Pardavėjo galimybės konkuruoti akcijomis perpildytoje rinkoje
Žaneta Simonaitytė, „Nielsen Lietuva“ paslaugų mažmeninės pr. tinklams vadovė Baltijos šalims

Žaneta Simonaitytė, paslaugų mažmeninės pr. tinklams vadovė Baltijos šalims. Žaneta yra sukaupusi 15 m. marketingo, pardavimų ir rinkos tyrimų patirtis FMCG srityje.

 
12:30-13:30        Pietūs  
13:30-15:10         III dalis  
 

7.Rinkodara – raktas į klientų lojalumą

Rasa Povilaikė, rinkodaros specialistė

Rasa Povilaikė – rinkodaros specialistė, turi 15 metų patirtį rinkodaros srityje: turizmo, leidybos, statybinės/žemės ūkio technikos, gaiviųjų bei alkoholinių gėrimų bei telekomunikacijų rinkose, o tai leido Rasai pamatyti rinkodaros įvairiapusiškumą. Tiek dirbdama UAB "Švyturys-Utenos alus", tiek UAB "Omnitel" daug dėmesio skyrė klientų lojalumui – specialioms programoms, kampanijoms lojaliems klientams.

 
 

8. Remarketingas – kelias į kliento širdį?
Domas Vyšniauskas, „Digital Academy Baltics“ partneris ir sertifikuotas „Google“ lektorius 

Domas Vyšniauskas – vienas iš „Digital Academy“ įkūrėjų ir aktyvių lektorių. Domo domėjimasis ir ekspertinės žinios žiniatinklio analizės (Web Analytics) srityje įkvepia pardavėjus, vadovus ir pramonės lyderius išnaudoti verslo duomenų bei skaitmenizacijos egzistavimo pranašumą.  Remdamasi savo aistra mokyti Domas paskaitas skaito „Digital academy“,  „Cardinal Path“ ir daugelyje kitų konferencijų, įskaitant Analytics Days Baltics, Growing10x, CEE Agency Days Warsaw, LOGIN, Engage for Agencies Sofia, Rethinking Online Video Advertising & Google Partners renginiuose. 

 
 

9.Startuolių sėkmės istorijos: ką šiandien klientų aptarnavimo veikloje galėtų pritaikyti tradiciniai verslai?
Dr. Donatas Jonikas, inovatyvių verslų rinkodaros ekspertas

Donatas Jonikas – ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros praktikas su daugiau kaip 10 metų patirtimi. Įgyvendino verslo projektus Ukrainoje, Šveicarijoje, Vokietijoje, Kinijoje, Mauritanijoje ir kitose šalyse.  Dirbo su daugiau kaip 50 įmonių rinkodaros strategijomis pradedant smulkia paslaugų įmone Klaipėdos uoste, baigiant 97 mln. EUR vertės pirolizės jėgaine Donetske. Parašė tris knygas (praktinius rinkodaros mokymosi vadovus) iš kurių mokosi Lietuvos ir užsienio aukštųjų mokyklų studentai.

 
15:10-15:30        Konferencijos apibendrinimas ir uždarymas  
     
 

 Registracija

 
Nuolaida į konferenciją iki rugsėjo 23 d.:
– 90 EUR Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) nariams.
– 100 EUR ne nariams.

Konferencijos kaina po rugsėjo 23 d.:
-110 EUR Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) nariams.
-120 EUR ne nariam

 
Organizatoriai ir partneriai     

Panašūs įrašai