Data: 2012 m. rugsėjo 13 d.
Vieta: Viešbutis BEST WESTERN Hotel Vilnius

Gera rinkodaros kampanija – neatsiejama verslo sėkmės dalis. Tačiau siekiant patraukti vartotojo dėmesį ir laimėti jo simpatijas, nereikėtų pamiršti rinkodaros teisėtumo. Įstatymus pažeidžianti komunikacija su vartotojais gali sukelti didelių nemalonumų: užtraukti baudas, sugadinti įmonės ar produkto reputaciją ir sumažinti vartotojų pasitikėjimą. Pastaruoju metu itin išpopuliarėjusios nuolaidų akcijos ir lojalumo programos, tiesioginė rinkodara ir vartotojų elgesiu grindžiama reklama kelia naujų teisinių iššūkių. Tai liudija sudėtingėjančios klaidinančios reklamos bylos, augantis lyginamosios reklamos bylų skaičius, nenuspėjamai griežtas alkoholio, maisto, lošimų ir tabako reklamos draudimų taikymas, pirmosios baudos už nepageidaujamus elektroninius laiškus ir skambučius. Renginyje visos suinteresuotos pusės – verslo atstovai, rinkodaros ir reklamos specialistai bei valstybinės priežiūros institucijos aptars didžiausias teisines grėsmes, į kurias reikia atsižvelgti kuriant rinkodaros kampanijas. Atminkite, kad nežinojimas neatleidžia nuo atsakomybės.

PROGRAMA
 



9:30 – 10:00                                           

Registracija

10:00 – 10:10                                         

Įžanginis žodis
Valdas Sutkus 
Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas

10:10 – 12:30

Teisėta rinkodara ir reklama: gairės verslui
Julius Zaleskis, 
Advokatų kontoros „LAWIN" advokato padėjėjas Vilniaus universiteto Teisės fakulteto doktorantas

Reklamos priežiūros Lietuvoje 2010-2011 apžvalga. Ar verta pagalvoti apie savireguliaciją?
Marekas Močiulskis, Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Ekonominių interesų departamento direktorius

Aktualios klaidinančios ir lyginamosios reklamos problemos
Justas Margenis, 
Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarybos atstovas

Reklamos savireguliacijos Lietuvoje praktika, problemas ir perspektyvos
Saulius Tiškevičius, 
LRB Valdybos pirmininkas 

Verslo patirtis ir problemos balansuojant rinkodaros efektyvumą ir teisėtumą (diskusija)
Inga Navickaitė, Prekybos ir pramogų centro „Ozas" vadovė
Andrej Pometko,TEO reklamos skyriaus vadovas
Agnė Morkevičiūtė, General Financing Teisės departamento direktoriaus pavaduotoja
Saulius Tiškevičius, LRB Valdybos pirmininkas
Marius Vaupšas, Lukrecija BBDO vadovaujantis partneris
Moderatorius: Julius Zaleskis, a
dvokatų kontoros „LAWIN" advokato padėjėjas, Vilniaus universiteto Teisės fakulteto doktorantas

12:30 – 13:00                   

Pietų pertrauka

13:00 –  14:50                   

Griežtai reguliuojami rinkodaros sektoriai: grėsmės verslui
Rūta Pumputienė, a
dvokatų kontoros „LAWIN" advokatė/ Edvinas Meškys advokatų kontoros „LAWIN" advokato padėjėjas, Vilniaus universiteto Teisės fakulteto doktorantas

Griežtai reguliuojami rinkodaros sektoriai: aktuali priežiūros institucijų praktika  
Dr. Eglė Latauskienė, n
arkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja
Donatas Valavičius, 
Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnybos Maisto skyriaus vyriausiasis specialistas
Arnoldas Dilba, 
Lošimų
priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos
atstovas vyriausias specialistas, šiuo metu l.e. Licencijų ir leidimų
skyriaus pareigas 

Verslo patirtis griežtai reguliuojamuose rinkodaros sektoriuose: balansuojant ties riba (diskusija)  
Gintautas Dirgėla, UAB Philip Morris Baltic Korporacijos reikalų vadovas Lietuvai

Saulius Galadauskas, Lietuvos aludarių gildijos prezidentas

Irma Pilipienė, 
Asociacijos "Lietuvos maisto pramonė" direktorė 

Saulius Petravičius
, UAB “Olympic Casino Group Baltija” generalinis direktorius
Moderatorius: Rūta Pumputienė, a
dvokatų kontoros „LAWIN" advokatė/Edvinas Meškys advokatų kontoros „LAWIN" advokato padėjėjas, Vilniaus universiteto Teisės fakulteto doktorantas

 14 :50 – 15:00               

Apibendrinimas, išvados, siūlymai

Registracija ir daugiau informacijos
www.smalltalk.lt
tel.   (8 5) 24 999 45      
el.p. dovile@luziotaskas.lt  

 

 

Panašūs įrašai