Spalio 17 dieną visa Europa šventė įmonės dieną. Tai pirmieji metai kai ši šventė buvo minima mūsų šalyje. Lietuvos verslo konfederacija kartu su partneriais „Personalo valdymo profesionalų asociacija“ bei įvykių rinkodaros agentūra „Publicum Events“ organizavo projektą „Aš myliu savo įmonę“ ir Europos įmonės dienai skirtą konferenciją.
Projekto „Aš myliu savo įmonę“ tikslas – stiprinti Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, ugdyti darbuotojų lojalumą, komandinę dvasią.
Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) prezidentas Valdas Sutkus sako, kad Europos įmonės dienos minėjimas yra svarbus pabrėžiant darbuotojo ir darbovietės ryšį. „Aktyvus ir entuziastingas įmonių dalyvavimas rodo, kad Lietuvoje yra perspektyvių bendrovių ir talentingų, atsidavusių žmonių, kurie darbe jaučiasi vertinami ir reikalingi. Tai atspindi gerėjančią darbo kultūrą ir atmosferą. Ateinančiais metais tikimės dar didesnio įmonių ir jų darbuotojų įsitraukimo į konkursą“, – sako Valdas Sutkus, LVK prezidentas.
Nors projektas vyksta pirmą kartą, projekte dalyvavo net 61 įmonė, tarp jų ir UAB „Statoil“, AB „DnB bankas“, „ORLEN Lietuva“, „Lietuvos geležinkeliai“ ir daugelis kitų. Įmonių darbuotojai savo meilės išraiškas galėjo reikšti fotolinkėjimų konkurse, didžiajame meilės prisipažinimų konkurse bei spausdami visuotinį LIKE. Prie projekto prisijungė ir įvairiais darbais prisidėjo tokios įmonės kaip 4444.lt, reklamos agentūra „Love“, UAB „Greita spauda“, „Optimum Solution“ ir leidykla „Eugrimas.lt“.
Meilės prisipažinimų konkursas vyko 4 mėnesius. Per šį laikotarpį 35 įmonės sukūrė fotomontažus ar video filmukus, kuriuose darbuotojai originaliai ir kūrybingai išreiškia meilę savo įmonei. Visi darbai varžėsi trijose kategorijose: didelių ir vidutinių įmonių, mažų ir mikro bei regionų kategorijose. Kompetentinga komisija, kurią sudarė Personalo valdymo profesionalų asociacijos narė Nijolė Kelpšaitė, KTU gimnazijos moksleivė, Nacionalinės moksleivių akademijos narė Viktorija Juciūtė, Žmogaus studijų centro prezidentas doc. dr. Gintaras Chomentauskas, UAB „15 minučių“ generalinis direktorius Tomas Balžekas ir LVK prezidentas Valdas Sutkus išrinko tris nugalėtojus.
Didelių ir vidutinio dydžio įmonių kategorijoje nugalėtoja beveik vienbalsiu komisijos sprendimu tapo UAB „Baltic Ground Service“. Laimėjusios bendrovės atstovų tikinimu, virve prikabinto orlaivio traukimas pasirinktas neatsitiktinai – jis simbolizuoja komandos darną, vieningumą, bendro tikslo siekimą ir pagalbą kolegoms. Pasirinkta kūrybinė meilės išraiška atitiko ir komisijos keliamus reikalavimus.
Mažųjų ir mikro įmonių nugalėtoja paskelbta – „Eu–Rus Law“, o regionų įmonė vienbalsiai išrinkta – „ORLEN Lietuva“. Komisija taip pat skyrė ir savo simpatijų prizą, kuris atiteko „Lietuvos geležinkeliai“. Daugiausiai LIKE socialiniame tinkle Facebook surinkę video filmukai buvo atiduoti ir viešam balsavimui internete. Daugiausiai balsų surinko ir antrą prizą tą vakarą atsiėmė „Baltic Ground Service“ kolektyvas. Nugalėtojams apdovanojimus teikė socialinės apsaugos ir darbo ministrė Algimanta Pabedinskienė.
Iš viso projekte sulaukta 61 dalyvių anketų iš skirtingų Lietuvos miestų. Be bendrovių iš didžiųjų miestų, aktyviai dalyvavo įmonės iš Tauragės, Telšių, Kėdainių, Gargždų, Mažeikių, Utenos, Marijampolės ir Tauragės. Fotolinkėjimų konkurse dalyvavo 26 įmonės, konkurse – 35 įmonės.