Išrinktos mylimiausios 2014 metų Lietuvos įmonės

Išrinktos mylimiausios 2014 metų Lietuvos įmonės

Ketvirtadienio vakarą buvo
išrinktos mylimiausios Lietuvos įmonės. Antrus metus vykęs konkursas „Aš myliu savo įmonę“ pasiekė
finalą: buvo apdovanotos vieningiausios, kūrybiškiausios ir entuziastingiausios
darbuotojų komandos. Jomis tapo vaikų darželis „Vaikystės delnuose“,
komunikacijos planavimo agentūra „OMD“, „Sabelijos prekyba“ ir „Lietuvos
geležinkeliai“.

Projekto
iniciatorės, Lietuvos verslo konfederacijos (LVK), prezidentas Valdas Sutkus
sako, kad šių metų projektas sulaukė didelio įmonių susidomėjimo. „Šiais metais
projektas sulaukė tikrai didelio pasisekimo. Įmonių aktyvumas rodo, kad
darbuotojai vis dažniau įsitraukia į įvairias iniciatyvas, įmonių vidaus
kultūra nuolatos auga, o tai gerina bendrą kolektyvų mikroklimatą. Esu tikras,
kad konkursas padovanojo daug gerų emocijų ir darbuotojams, ir įmonių vadovams,
o projekto naudą pajus kiekviena dalyvavusi įmonė“, – sakė LVK prezidentas.

Šiemet
konkurse dalyvavo dvigubai daugiau įmonių nei praėjusiais metais – virš 70.
Įmonės buvo suskirstytos į keturias skirtingas kategorijas pagal darbuotojų
skaičių: mikro, mažas, vidutines ir dideles įmones. Lietuvos verslo
konfederacija, įgyvendindama „Aš myliu savo įmonę“ projektą, siekė stiprinti
Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, ugdyti
darbuotojų lojalumą, komandinę dvasią, skatinti kūrybiškas idėjas ir
iniciatyvas.

Mikro
įmonių kategorijoje mylimiausios įmonės vardą pelnė Telšiuose įsikūręs vaikų
darželis „Vaikystės delnuose“. „Šio projekto dėka sužinojome, kad mus
supa stiprūs delnai, kurių yra tikrai ne vienas ir ne du, o
gausybė: vaikučių, tėvelių, partnerių, kolegų, draugų, pažįstamų… Visų,
esančių su mumis kartu! „Aš myliu savo įmonę“ projektas yra postūmis,
įvertinimas ir paskatinimas kurti, augti ir įgyvendinti dar didesnius užmojus,
o jų tikrai ne vienas“, – projekto patirtimis dalinosi darželio
direktorė Jūratė Rusakova.

Mažų
įmonių kategorijoje vieningiausia ir kūrybiškiausia įmone buvo išrinkta
komunikacijos planavimo agentūra „OMD“. „Džiaugiuosi, kad dalyvavome šiame
konkurse. Didžiuojuosi savo komanda, kuri entuziastingai priėmė iššūkį
pademonstruoti meilę ir atsidavimą įmonei. Projektas buvo dar viena šauni proga
suburti kolektyvą bendram tikslui, padėjo atskleisti dar neatrastus darbuotojų
talentus ir įtemptoje dienotvarkėje įterpė geros nuotaikos ir komandos
vieningumo jausmą. Kiekvienos įmonės sėkmė prasideda nuo joje dirbančių žmonių
– didžiuojuosi dirbdamas su savo darbą mylinčiais kolegomis“, – apdovanojimų
metu gerų emocijų nestokojo „OMD“ generalinis direktorius Darius Gricius.

„Sabelijos
prekyba“ pelnė mylimiausios įmonės apdovanojimą vidutinių įmonių kategorijoje.
Pardavimų departamento direktorė Oksana Lekaunikienė projekto metu įmonėje
vyravusią dvasią prilygino pasaulio krepšinio čempionatui: „Prie šio projekto
prisidėjo kiekvienas darbuotojas, visą balsavimo laikotarpį gyvenome šiuo
projektu, atrodė, tarsi vyktų pasaulio krepšinio čempionatas. Dar nežinodami
komisijos sprendimo, matydami tik viešojo balsavimo rezultatus, jautėmės
nugalėtojais. Dabar, kai žinome, kad ir komisija mus išrinko savo kategorijos
laimėtojais, dar labiau didžiuojamės savimi ir savo įmone. Norime, kad visi
žinotų, jog mūsų kompanijoje dirba tik savo įmonę ir kolegas mylintys
darbuotojai.“

„Lietuvos
geležinkeliai“ tapo didelių įmonių kategorijos laimėtojais. Projektas „Aš myliu
savo įmonę“ tapo įmonės tradicija, skatinanti kasmet susitelkti bendram
tikslui. „Jau ne pirmus metus dalyvaudami konkurse stengėmės parodyti, kaip
stipriai mylime savo įmonę, perteikti tą bendrumo jausmą, kuris sieja mūsų
daugiau nei 10 000 darbuotojų kolektyvą. Norime, kad visi žinotų, kodėl mes
mylime ir didžiuojamės savo bendrove. Šis apdovanojimas – didelis įvertinimas
mums, nes mums gera mylėti įmonę, kuri myli mus“, – teigia „Lietuvos
geležinkeliai“ atstovas spaudai Vidmantas Gudas.

Ketvirtadienį
taip pat buvo minima Europos įmonės diena. Ta proga Lietuvos verslo
konfederacija organizavo personalo vadovams ir ryšių su visuomene specialistams
skirtą konferenciją „HR + PR“, kurioje pripažinti praktikai pristatė šių dviejų
specialybių atstovų bendradarbiavimo svarbą įmonei ir dalinosi gerosios
praktikos pavyzdžiais. Po konferencijos vykusiuose mylimiausių įmonių
apdovanojimuose susirinko per 200 žmonių, kurie entuziastingai palaikė
laimėtojus ir pratęsė bendravimą vėliau vykusiame „Draugų vakare“.