KONFERENCIJA „Užsienio viešieji pirkimai: galimybės Lietuvos verslui “

KONFERENCIJA „Užsienio viešieji pirkimai: galimybės Lietuvos verslui “

Data: 2014 m. gruodžio 4d.
Vieta: COMFORT HOTEL, Mindaugo g. 27, Vilnius


Pastarojo meto neramumai Ukrainoje, Rusijos ribojamas importas ir nesklandumai, bendradarbiaujant su kitomis NVS šalimis, bei dėl to lėtėjantis Lietuvos ekonomikos augimas verčia verslininkus dairytis kitų rinkų užsienio šalyse. Kiekvienoje valstybėje ženklią rinkos dalį sudaro viešasis sektorius ir jo užsakymai. Tačiau kiekviena valstybė turi savo ypatumų, skirtingą verslo aplinką, reikalavimus ir taisykles, kuriuos būtina žinoti, siekiant užmegzti tvirtus verslo santykius su tos valstybės viešuoju sektoriumi. Iš kur gauti tokią informaciją? Ką iš tiesų reikia žinoti, dalyvaujant užsienio valstybių viešuosiuose pirkimuose? Apie visa tai sužinosite šios konferencijos metu.

PROGRAMA

Moderatorė: Laura Šlepaitė, advokatų kontoros LAWIN asocijuotoji partnerė

08:30 Registracija ir kava
09:00 – 09:10 Įžanginis žodis
Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas

I dalis Bendrasis pristatymas

9:10 – 09:30    Naujosios Viešųjų pirkimų direktyvos:
–    Esminiai pokyčiai
–    Įgyvendinimas Lietuvoje ir kitose ES valstybėse   
Laura Šlepaitė, LAWIN Vilnius Asocijuotoji partnerė

II dalis: ką reikia žinoti norint dalyvauti konkrečių ES valstybių narių pirkimuose?

09:30 – 10:00 Švedija:
–    ką perka ir kaip apie juos sužinoti
–    viešųjų pirkimų sistema ir užsieniečių dalyvavimo joje ypatumai
–    dalyvavimas centralizuotoje pirkimų sistemoje
–    kultūrinė ir administracinė verslo aplinka viešuosiuose pirkimuose
–    kaip rasti patikimus vietinius partnerius
Sylvia Linden, Advokat / Partner, Baker & McKenzie Advokatbyrå KB (pranešimas anglų kalba)

10:00-10:20 Verslo ir viešojo sektoriaus bendradarbiavimo Švedijoje ypatumai
Audrius Masiulionis,
LR komercijos atašė Švedijoje

10:20-10:50 Latvija:
–    ką perka ir kaip apie juos sužinoti:
–    viešųjų pirkimų sistema ir užsieniečių dalyvavimo joje ypatumai
–    dalyvavimas centralizuotoje pirkimų sistemoje
–    kultūrinė ir administracinė verslo aplinka viešuosiuose pirkimuose
–    kaip rasti patikimus vietinius partnerius
Maris Brizgo, Senior Associate LAWIN Latvia (pranešimas anglų kalba)

10:50 – 11:20 Estija:
–    viešųjų pirkimų sistema ir užsieniečių dalyvavimo joje ypatumai
–    dalyvavimas centralizuotoje pirkimų sistemoje
–    kultūrinė ir administracinė verslo aplinka viešuosiuose pirkimuose
–    kaip rasti patikimus vietinius partnerius
Kadri Suurkivi,
LAWIN Estonia

11:20-11:50 Priešpiečių pertrauka

11:50-12:20 Lenkija:
–    ką perka ir kaip apie juos sužinoti
–    viešųjų pirkimų sistema ir užsieniečių dalyvavimo joje ypatumai
–    dalyvavimas centralizuotoje pirkimų sistemoje
–    kultūrinė ir administracinė verslo aplinka viešuosiuose pirkimuose
–    kaip rasti patikimus vietinius partnerius
Vygandas Uksa,
VšĮ „Versli Lietuva“ atstovas Lenkijoje ir Tomasz Gałecki, Gałecki and Associates
(pranešimas anglų kalba)

III dalis: dalyvavimas ne ES valstybių narių pirkimuose

12:20 – 12:40 Viešieji pirkimai Baltarusijoje: ką perka ir kaip apie juos sužinoti, kaip jie vyksta, jų kultūrinė ir administracinė aplinka, kaip juose dalyvauti užsieniečiams   
Eugenia Chetverikova, Associate, Revera Consulting Group
(pranešimas anglų kalba)

12:40-13:00 Baltarusijos verslo aplinka: ką reikia žinoti
Vidmantas Verbickas, LR komercijos atašė Baltarusijos Respublikoje

13:00 – 13:20   Viešieji pirkimai Kazachstane: sėkminga Lietuvos įmonės patirtis    
Vilma Bagdonaitė, UAB LL Optic, Direktorė

13:20-13:40 Galimybės Lietuvos verslui augančioje GCC rinkoje   
Giedrius Steponkus, SteponkusCo FMAB direktorius, 2011-13 metais Eksporto iniciatyvų organizatorius ir atstovas GCC šalyse

 13:40 – 13:50    Konferencijos apibendrinimas

Konferencijos kaina:
– 350 LTL (101,37 EUR) + PVM – Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) nariams.
– 400 LTL (115,85 EUR) + PVM – ne nariams.

Registruojantis daugiau nei 2-iems įmonės atstovams, 3-iajam taikoma 30% nuolaida.

Registracija į renginį el. paštu: greta@autare.lt , nurodant: įmonės rekvizitus, dalyvio (-ių) vardą (-us) pavardę (-es), kontaktinius duomenis.
Daugiau informacijos: tel./faks.: (5) 262 3907, Mob.: +370 603 14033, greta@autare.lt