Pritaikyti sutikimo parinktis

Naudojame slapukus, kad galėtumėte efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Toliau rasite išsamią informaciją apie visus slapukus kiekvienoje sutikimo kategorijoje.

Slapukai, priskirti kategorijai „Būtini“, saugomi jūsų naršyklėje, nes yra būtini norint įjungti pagrindines svetainės funkcijas. ... 

Visada aktyvus

Būtini slapukai yra labai svarbūs pagrindinėms svetainės funkcijoms atlikti, o svetainė be jų neveiks numatytu būdu.

Šie slapukai nesaugo asmens identifikavimo duomenų.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Funkciniai cookies padeda atlikti tam tikras funkcijas, pavyzdžiui, dalytis svetainės turiniu socialinės žiniasklaidos platformose, rinkti atsiliepimus ir kitas trečiųjų šalių funkcijas.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Analitiniai cookies naudojami norint suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. Šie slapukai padeda pateikti informaciją apie lankytojų skaičiaus metriką, atmetimo rodiklį, srauto šaltinį ir kt.

Bendrovės „Lietuvos paštas“ paslauga – LP EXPRESS 24 apdovanota Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) "Metų paslauga" apdovanojimu.

Lietuvos
pašto generalinės direktorė Lina Minderienė teigė tikinti, kad ateityte
savitarnos pašto paslaugos tik dar labiau populiarės.

„Besikeičiantys
gyventojų įpročiai skatina verslą ieškoti naujų, šiuolaikiškų ir modernių
sprendimų paslaugų teikime. Labai džiaugiamės, kad Lietuvos paštui pavyko
pateisinti klientų lūkesčius ir pasiūlyti paslaugą, kuri suteikia galimybę
pašto paslaugomis naudotis bet kuriuo paros metu. Neabejojame, jog ateityje
savitarnos paslaugos tik dar labiau populiarės, todėl ir toliau plėsime siuntų
savitarnos terminalų LP EXPRESS 24 galimybes.“, – sakė įmonės vadovė.

LVK prezidentas sako, kad renkant
geriausią metų paslaugą atsižvelgta ir į paslaugos perspektyvas.

„Paskutiniais Europos Komisijos
duomenimis, 30 proc. Lietuvos interneto vartotojų per pastaruosius metus pirko
internetu. Tai yra perpus mažiau nei ES vidurkis, todėl LP EXPRESS 24 ir
panašias paslaugas teikiančių bendrovių laukia pakilimas, kadangi didėjant
internetinei prekyba Lietuvoje, didėja ir poreikis naudotis panašiomis
paslaugomis“, – kalbėjo V. Sutkus.

Šiuo metu Lietuvoje veikia daugiau kaip
400 e-parduotuvių, iš kurių apie 40 – drabužių ir avalynės.

Panašūs įrašai