Jau trečius metus iš eilės startuoja konkursas „Aš myliu savo įmonę“

Jau trečius metus iš eilės startuoja konkursas „Aš myliu savo įmonę“

LVK skelbia projekto „Aš myliu savo įmonę“ pradžią ir jau
trečius metus iš eilės kviečia visas Lietuvos įmones ištrūkti iš kasdienybės ir
priimti smagų iššūkį įrodant meilę įmonei.

Konkurso „Aš myliu savo įmonę“ patirtis rodo, kad kasmet
projekto gretas papildo vis daugiau entuziastingų įmonių, o dalyviai sugeba
nustebinti savo kūrybiškumu ir originalumu.

Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas Valdas Sutkus
tvirtina, kad šiuolaikinės įmonės žino, jog darbo rezultatai didžiąja dalimi
priklauso nuo to, kaip pavyksta suburti kūrybiškų, novatoriškų, lanksčių ir
intelektualių darbuotojų komandą.

Dėl to sumanūs verslininkai skatina darbuotojų kūrybiškumą,
investuoja į jų tobulėjimą ir sudaro geras darbo sąlygas. Svarbu ne tai, kiek
daug žmogus dirba, o kokių rezultatų jis pasiekia.

„Neatsitiktinai jau trečius metus rengiamas socialinis
projektas „Aš myliu savo įmonę“ sulaukia vis daugiau dalyvių – savo darbdaviais
patenkintų darbuotojų.

Jeigu darbdavys stengiasi atsižvelgti į darbuotojo
poreikius ir suteikia jam galimybę tobulėti, tai ir darbuotojas yra linkęs jam
atsidėkoti savo lojalumu ir rezultatais. Šis konkursas – tai galimybė
visuomenei parodyti savo įmonės privalumus ir prisidėti prie jos reputacijos
gerinimo“, – sako V.Sutkus.

Praėjusių metų dalyviai išradingai stengėsi parodyti, kad
jų įmonė yra verčiausia mylimiausios įmonės vardo. Jie kūrė videofilmukus,
organizavo „flashmob“ akcijas, demonstravo savo poetinius sugebėjimus ir
stengėsi įamžinti visas įmonei brangias akimirkas: gimtadienius ar išvykas su
kolegomis. Ne paslaptis, kad kai kurie projekto dalyviai išdrįso net
apsinuoginti.

Šiais metais konkursas startuoja šiek tiek atsinaujinęs ir
pasikeitęs. Sulaukus itin didelio susidomėjimo iš valstybinio sektoriaus įmonių
bei įvairių nevyriausybinių organizacijų, konkurso organizatoriai nusprendė
sukurti papildomą kategoriją būtent šio tipo įmonėms.

Socialinė verslo iniciatyva „Aš myliu savo įmonę“ šiemet
keliasi į naujienų portalo lrytas.lt aplinką. Būtent naujienų portale,
atskirame polapyje įmonės gali registruotis konkursui adresu
http://plus.lrytas.lt/myliusavoimone2015/.

Per kelis metus konkursas sparčiai augo. Pirmaisiais metais
konkurse dalyvavo 35 Lietuvos įmonės, o praėjusiais metais tarpusavyje varžėsi
jau 71 Lietuvos įmonės darbuotojai.

Didžiausią meilę savo įmonei mikro įmonių kategorijoje
praėjusiais metais įrodė privatus darželis „Vaikystės delnuose“, mažų įmonių
kategorijoje – „OMD“, vidutinių įmonių kategorijoje mylimiausia įmone tapo
„Sabelijos prekyba“, o didžiausių įmonių kategorijoje laimėtojų vardą
užsitikrino „Lietuvos geležinkeliai“.