Kaip rodo naujausia rinkos tyrimų bendrovės TNS LT
klientų patirties ir prekių ženklų vertinimo analizė, glaudžiausius ryšius su
savo klientais Lietuvoje yra sukūrę interneto ir televizijos tiekėjai, o,
palyginti su kitomis Europos šalimis, šis rodiklis beveik nesiskiria. 

Kaip sako TNS LT tyrimų ekspertizės vadovė Daiva
Plauškaitė-Camacho Andrade, tai rodo, kad Lietuvos IT sektorius sukuria išties
gerą produktą. „Džiugu, kad IT sferoje esame gana stiprūs. Kita vertus, šių
bendrovių padėtis yra gana patogi, nes Lietuvoje turime greitą internetą, esame
technologiškai pažangūs, tačiau ir patys tiekėjai vienas po kito diegia
modernias paslaugas, siūlo naujų galimybių, o tai sukuria išskirtinumą ir naudotojai
tai vertina“, – komentuoja D. Plauškaitė-Camacho Andrade.

Tyrimas atskleidė, kad tarp interneto ir TV tiekėjų glaudžiausiais
ryšiais išsiskiria „Skynet“. Anot šį šviesolaidinį tinklą valdančios bendrovės
„Penkių kontinentų komunikacijų centras“ Komercijos departamento vadovo Roberto
Ragausko, įmonės tikslas – susitelkti ties savo išskirtinumais ir aiškiai bei
nuosekliai juos komunikuoti klientams. „Mūsų paslaugos grindžiamos
moderniausiomis pasaulinėmis technologijomis, daugiau nei 20 metų patirtimi
rinkoje ir kvalifikuotų specialistų komanda. Tai garantuoja mūsų klientams realią
naudą – itin aukštą interneto, televizijos, telefonijos paslaugų kokybę ir saugų
duomenų perdavimą. Džiugu, kad klientai tai supranta ir vertina – būtent tai ir
atskleidė naujausias TNS tyrimas“, – sako R. Ragauskas.

Santykių su klientais stiprumo indeksą turimo autoriai
nustatė analizuodami gyventojų atsakymus į tokius klausimus: kaip klientai
vertina vieną ar kitą paslaugą, produktą, kokį jam teikia prioritetą; kaip
identifikuoja prekių ženklo teikiamus išskirtinumus.

Panašūs įrašai