Prekių ženklo rinkodara yra ne vien tik reklama ir komunikacija žiniasklaidoje. Ne mažiau svarbu – ir strategija, inovacijos, tekstai, vartotojo elgsena, rinkos lyderio mąstysena, statistika ir daug daugiau. Kaip sukurti pasaulinio pripažinimo vertą prekių ženklą? Kuo rinkodaros specialistai gali paversti vandenį? Koks pakuotės dizainas nulemia pergalę lentynų mūšiuose? Kokios naujausios dizaino, reklamos ir pirkėjo psichologijos tendencijos pastebimos rinkoje? Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus pateiks pripažinti savo srities ekspertai ir realių laimėjimų pasiekę praktikai, kurių įkvepiantys pranešimai aktualūs kiekvienam. |
Data: 2015 m. lapkričio 20 (Laikas nuo 10:00 iki 14:50)
NJORD Law Firm advokatas,partneris
10:00 – 10:15 Konferencijos atidarymas
Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas
| I dalis 10:15-12:05 | |
10:15-10:40 Prekių ženklas: registruoti ir apsaugoti
| ||
10:40-11:05 Nelegalūs reklamos triukai. Ženklinimo klaidos | ||
11:05-11:30 Franšizės prekės ženklas – per aspera ad astra | ||
11:30-12:05 Pakuotės vaidmuo prekių marketinge (pakuotės reikšmė formuojant prekės ženklą, įvaizdį. Vartotojų vertinimai) | K.Čachovskio nuotr. | |
12:05-13:00 Pertrauka su Vero Cafe kava, paruošta alternatyviais kavos ruošimo būdais. Degustacijos, bendravimas ir daugiau žinių apie kavą | ||
II dalis 13:00-14:20 | ||
13:00-13:20 Dizaino įvertinimai. Gero lietuviško dizaino pavyzdžiai, tarptautinis pripažinimas. | ||
13:20-13:40 Kaip statyti griaunant ir pelnyti pasaulinį pripažinimą? | ||
13:40-14:00 Prekinio ženklo psichologija – vartotojo žvilgsnis | ||
14:00-14:20 Pirmasis lietuviškas arbatos restoranas „LOCAL T" – kaip svajonės gali tapti realybe
| ||
14:20-14:40 Į ką pavirsta vanduo? | ||
14:40– 14:50 Apibendrinimas ir diskusija. Renginio uždarymas | ||
Kontaktai: |
REGISTRACIJA ČIA
*Registracija vyksta iki 2015 m. lapkričio 19 d. 19.00 val.
Bilietus platika: www.bilietai.lt
*Konferencijos bilietas galioja ir Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF lankymui.