Prekių ženklo rinkodara yra ne vien tik reklama ir komunikacija žiniasklaidoje. Ne mažiau svarbu – ir strategija, inovacijos, tekstai, vartotojo elgsena, rinkos lyderio mąstysena, statistika ir daug daugiau.
Kaip sukurti pasaulinio pripažinimo vertą prekių ženklą? Kuo rinkodaros specialistai gali paversti vandenį? Koks pakuotės dizainas nulemia pergalę lentynų mūšiuose? Kokios naujausios dizaino, reklamos ir pirkėjo psichologijos tendencijos pastebimos rinkoje?
Atsakymus į šiuos ir kitus klausimus pateiks pripažinti savo srities ekspertai ir realių laimėjimų pasiekę praktikai, kurių įkvepiantys pranešimai aktualūs kiekvienam.

Data
:
2015 m. lapkričio 20 (Laikas nuo 10:00 iki 14:50)





Vieta: Lietuvos parodų ir kongresų centras LITEXPO (konferencijų salė 5.1.)
 
                                                                                             Moderatorius: Laimonas Markauskas,






                                                                                               NJORD Law Firm advokatas,partneris
09:30 – 10:00 Registracija

10:00 – 10:15 Konferencijos atidarymas



Valdas Sutkus
, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas 
 
 

   
 
 




    


 

I dalis 10:15-12:05

 
   

10:15-10:40 Prekių ženklas: registruoti ir apsaugoti
Laimonas Markauskas,
NJORD Law Firm advokatas, partneris
Pranešime bus pristatomi pagrindiniai reikalavimai prekės ženklo registravimui, taip pat svarbiausi prekių ženklo apsaugos aspektai.

 
   

10:40-11:05 Nelegalūs reklamos triukai. Ženklinimo klaidos

Ona Sužiedelytė,
Maisto skyriaus vyriausioji specialistė – valstybinė maisto produktų inspektorė, Valstybinės maisto ir veterinarijos tarnyba


Pranešime bus pristatomi pagrindiniai maisto reklamai ir ženklinimui keliami teisiniai reikalavimai, valstybinės kontrolės rezultatai, dažniausiai pasitaikančios klaidos bei kaip jų išvengti.



 
   

11:05-11:30 Franšizės prekės ženklas – per aspera ad astra
Ilja Malkin, UAB „
Advanced Advice“ direktorius
Prekės ženklas – neatsiejama franšizės dalis, o prekės ženklo vertės augimas – kiekvieno franšizės davėjo siekiamybė. Ką gi turėtų daryti ir ko turėtų vengti franšizės davėjas, siekiantys sukurti pasaulinio žinomumo franšizės prekės ženklą?

 

 

11:30-12:05 Pakuotės vaidmuo prekių marketinge (pakuotės reikšmė formuojant prekės ženklą, įvaizdį. Vartotojų vertinimai)
Mindaugas Liaudenskis,
„Synopticom Ad Research” vadovas, komunikacijos tyrimų konsultantas
Anot tyrimų, apie du trečdaliai pirkimo sprendimų priimama, stovint priešais prekių lentyną, per labai trumpą laiką. Tai patvirtina ypatingą prekinės išvaizdos – produkto pakuotės – svarbą greito vartojimo prekių pardavime, marketinge. Bet kas gi nulemia, kad prekių lentynoje išsiskirs viena ar kita pakuotė? Kokie pakuotės elementai įtaigiausiai kuria įspūdžius apie prekės savybes? 

K.Čachovskio nuotr. 

   

12:05-13:00 Pertrauka su Vero Cafe kava, paruošta alternatyviais kavos ruošimo būdais. Degustacijos, bendravimas ir daugiau žinių apie kavą
VERO CAFE „Kavos laboratorijoje“.
 

 

 II dalis 13:00-14:20

 

13:00-13:20 Dizaino įvertinimai. Gero lietuviško dizaino pavyzdžiai, tarptautinis pripažinimas.
Gediminas Lašas,
Lietuvos grafinio dizaino asociacijos pirmininkas
Ką vadiname dizainu ir kas yra geras dizainas? Ar blogą dizainą galime vadinti dizainu? Kaip vertiname dizainą ir kaip turėtume jį vertinti? Kokius įvertinimus turi lietuviškas dizainas Lietuvoje ir užsienyje? Kada produkto kūrime prasideda ir baigiasi dizainerio vaidmuo? Kokia pakuotės svarba kuriant produkto vertę?

 
   

13:20-13:40 Kaip statyti griaunant ir pelnyti pasaulinį pripažinimą?
Alfas Ivanauskas,
Virtuvės mitų griovėjai
Virtuvės mitų griovėjų" idėjinis vadas Alfas Ivanauskas, dukart tarptautiniuose „World Gourmand Cookbook Awards" apdovanojimuose geriausiu pasaulyje pripažinto kulinarinio žurnalo redaktorius bei unikalaus desertų šou autorius, pranešimo metu pasidalins patirtimi kaip dėmesys detalėms, estetikai ir moderniems, inovatyviems sprendimams, noras laužyti ir griauti nusistovėjusius standartus, daryti geriau ir pranokti drąsiausias savo svajones atveda į pergales ir tarptautinę šlovę.


   

13:40-14:00 Prekinio ženklo psichologija  – vartotojo žvilgsnis

Saulius Kazlauskas –
marketingo ekspertas, turintis ilgametės vadovaujamo darbo patirties garsiose tarptautinėse ir Lietuvos kompanijose, šiuo metu dirbantis konsultavimo bei reklamos kūrybos srityse. Buvęs ilgametis Lietuvos Marketingo Asociacijos valdybos narys ir pirmininkas. VDU marketingo katedros lektorius. Autorius pirmojo ir vienintelio praktinio marketingo modelio, skirto darbui būtent su Lietuvos vartotojais


-Vartotojo pažinimo keliai ir klystkeliai


-Svarbiausios tiesos ir pavojingiausi mitai apie vartotojo ir prekės ženklo santykį


-Lietuvos vartotojo psichologijos specifika ir raktas jai pažinti

 

14:00-14:20 Pirmasis lietuviškas arbatos restoranas „LOCAL T" – kaip svajonės gali tapti realybe
Justas Vėžys, 
UAB „LOCAL T“ direktorius

 

14:20-14:40 Į ką pavirsta vanduo?
Norbertas Pranckus
, UAB „Birštono mineraliniai vandenys“ ir Ko. Valdybos pirmininkas
Kaip ir kodėl labiau verta naudoti jau egzistuojantį prekės ženklą naujam apgyvendinimo ir sveikatinimo paslaugų kompleksui, o ne kurti naują? Pranešimo metu bus pristatomas prekės ženklo vystymasis ir raida, taip pat pasakojama kaip iš vandens prekės ženklo plečiamasi į kitas veiklos sritis, šiuo atveju į paslaugų.

 
   

14:40– 14:50 Apibendrinimas ir diskusija. Renginio uždarymas

 
   

Kontaktai:
Tel.nr.: +370 684 51 533
El. Paštas: monika@lvk.lt

   
REGISTRACIJA ČIA 

     *Registracija vyksta iki 2015 m. lapkričio 19 d. 19.00 val.


    Bilietus platika: www.bilietai.lt
     *Konferencijos bilietas galioja ir Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF lankymui.

 



Panašūs įrašai