Šiuolaikinėje rinkoje yra nedaug įmonių, kurios gali pasiūlyti klientui kažką unikalaus, todėl darosi vis sunkiau atkreipti prisisotinusios žmonijos dėmesį į savo veiklą ar produktus. Tačiau, nepaisant to, vieniems B2B verslams sekasi geriau nei kitiems, nors jie parduoda tą patį produktą ar paslaugą, sprendžiančią tą pačią problemą.
Sužinokite naujausias B2B pardavimų tendencijas, pamatykite naujausius įrankius ir išgirskite niekur nepublikuotas sėkmės istorijas. Būkite tarp profesionalų, užsikrėskite jų dvasia – kurkite, eksperimentuokite, pasinerkite į procesą, pasimokykite iš jų klaidų, pasisemkite išradingumo ir išlįskite iš milžino paunksnės.
                                                                                                                                                                                 

DATA: 2015 m. lapkričio 24 d.                      
VIETA: Viešbutis ,,Novotel Vilnius Centre", Gedimino pr. 16, Vilnius    

                                                                                                                                                                                 

PROGRAMA:

08:30 – 09:00 Registracija
09:00 – 09:10 Konferencijos atidarymas                          
Valdas Sutkus
, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas
 
   

Moderatorius:
Laimonas Markauskas,
Advokatų profesinės bendrijos NJORD Law Firm advokatas

                                                                                                                                                                                 
I dalis  09:10-11:45
 

 
09:10-09:35 Nacionaliniai pirkimų ypatumai

Merkys Saukevičius,
UAB „Pirkimų sprendimai“
Ilgalaikiai partneriai-tiekėjai, kas tai? Pagalba verslui? Komfortas? Ar proga pasipelnyti? Kaip atskirti vieną nuo kito? Kaip išvengti nusivylimų ateityje? 


   
09:35-10:00 Sandoris su didžiaisiais prekės ženklais: misija (ne)įmanoma?
Emilijus Vinča,
UAB „DealLink“ vadovas
Ar tikrai mažas ir dar nežinomas tiekėjas yra nereikalingas stambiam užsakovui? Galimybės ir praleistos progos siekiant patekti į “uždarą” tiekėjų ratą.
   
10:00 -10:25 Kelias nuo privataus prie verslo kliento. Tele2 istorija.
Andrius Baranauskas
, UAB „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims

   
 
10:25-10:50 10 pardavėjų dažniausiai daromų klaidų  

Tomas Misiukonis,
„OVC Consulting“ partneris

Pardavėjų daromos klaidos sudaro kliūčių klientų sprendimų priėmimui, geram santykiui su klientu ir pardavimų procesui. Žinodami šias klaidas, galėsite pasitikrinti, ar jų nedarote jūs arba jūsų komanda.

 
 
   
10:50-11:15 IT sprendimų pardavimų keliai ir klystkeliai tolimose šalyse


Šarūnas Chomentauskas
, UAB „Exacaster“ atstovas-direktorius

Didžiąją Exacaster pardavimų dalį sudaro pajamos iš klientų užsienyje. Kaip su IT sprendimu pasiekti klientą JAV, Europoje, Lotynų Amerikoje? 5 metų pardavimų pamokas ir išvadas pristato įmonės įkūrėjas.

   
11:15 – 11:45 Priešpiečių pertrauka  
   

                                                                                                                                                                                 
II dalis 11:45-13:25

11:45-12:10 Pardavėjų motyvavimas. Iš esmė visa motyvacija yra nepiniginė


Tadas Žibūda,  „OVC Consulting“ vyr. konsultantas
Evoliucija žmogui davė smegenų, kad jis išspręstų sudėtingas problemas. Tačiau evoliucija taip pat ištobulino ir žmogaus emocijas.  Kažkodėl evoliucija nutarė, kad su emocijomis žmogui bus geriau negu be jų. Pabandysime geriau suprasti šią evoliucijos dovaną ir ją panaudosime motyvuodami savo komandą.
   
12:10-12:30 Iššūkiai statant prekybos centrą miesto pakrašty: kaip pritraukti nuomininkus ir pirkėjus? Prekybos slėnio „Nordika“ istorija
Nerijus Juodelis,
prekybos slėnio „Nordika“ generalinis direktorius
 
   
12:30-12:55 B2B telemarketingas – lobis po Jūsų kojomis
Dovydas Braukyla,
UAB „Partizanas“ telemarketingo vadovas
Kas yra B2B telemarketingas? Ar lengva šį lobį iškasti? Ar stereotipinės nuostatos atspindi realybę? Ar specifinėms paslaugoms/prekėms tinka telemarketingas?
 
12:55-13:15 Privataus verslo principai valstybinėje įmonėje


Gediminas Almantas
, „Lietuvos oro uostai“ generalinis direktorius

Valstybinės įmonės išgyvena esminių pokyčių periodą keliant veiklos efektyvumą, ir keičiant  infrastruktūros valdytojų amplua į paslaugų teikėjų, besiorientuojančių į klientą. Toks įmonės filosofijos ir strategijos pokytis iš esmės keičia požiūrį į verslo partnerius – klientus bei tiekėjus. Lietuvos oro uostų pavyzdžiu bus pristatyti viešajame sektoriuje vykstantys pokyčiai , jų efektas ir pasekmės.


 

   
13:15– 13:25 Apibendrinimas ir diskusija. Renginio uždarymas
 
Konferencijos kaina
– 90 EUR (310,75 LTL) + PVM – Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) nariams.
– 105 EUR (362,54 LTL) + PVM – ne nariams.
Registracija į renginį el. paštu: rita@autare.lt,
nurodant: įmonės rekvizitus, dalyvio(-ių) pareigas, vardą(-us), pavardę(-es), kontaktinius duomenis.
Daugiau informacijos:
Rita Ramanauskaitė, tel./faks.: (5) 262 3907, Mob.: +370 685 73206, rita@autare.lt
 

ORGANIZATORIUS:

 

PARTNERIAI:     

 

Panašūs įrašai