Šiuolaikinėje rinkoje yra nedaug įmonių, kurios gali pasiūlyti klientui kažką unikalaus, todėl darosi vis sunkiau atkreipti prisisotinusios žmonijos dėmesį į savo veiklą ar produktus. Tačiau, nepaisant to, vieniems B2B verslams sekasi geriau nei kitiems, nors jie parduoda tą patį produktą ar paslaugą, sprendžiančią tą pačią problemą.
|
|
DATA: 2015 m. lapkričio 24 d.
|
|
08:30 – 09:00 Registracija |
|
09:00 – 09:10 Konferencijos atidarymas Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas |
|
Moderatorius: |
|
|
|
09:10-09:35 Nacionaliniai pirkimų ypatumai
Merkys Saukevičius, UAB „Pirkimų sprendimai“
Ilgalaikiai partneriai-tiekėjai, kas tai? Pagalba verslui? Komfortas? Ar proga pasipelnyti? Kaip atskirti vieną nuo kito? Kaip išvengti nusivylimų ateityje?
|
|
09:35-10:00 Sandoris su didžiaisiais prekės ženklais: misija (ne)įmanoma?
Emilijus Vinča, UAB „DealLink“ vadovas
Ar tikrai mažas ir dar nežinomas tiekėjas yra nereikalingas stambiam užsakovui? Galimybės ir praleistos progos siekiant patekti į “uždarą” tiekėjų ratą.
|
|
10:00 -10:25 Kelias nuo privataus prie verslo kliento. Tele2 istorija. Andrius Baranauskas, UAB „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims |
|
10:25-10:50 10 pardavėjų dažniausiai daromų klaidų
Tomas Misiukonis, „OVC Consulting“ partneris Pardavėjų daromos klaidos sudaro kliūčių klientų sprendimų priėmimui, geram santykiui su klientu ir pardavimų procesui. Žinodami šias klaidas, galėsite pasitikrinti, ar jų nedarote jūs arba jūsų komanda. |
|
10:50-11:15 IT sprendimų pardavimų keliai ir klystkeliai tolimose šalyse
Šarūnas Chomentauskas, UAB „Exacaster“ atstovas-direktorius
Didžiąją Exacaster pardavimų dalį sudaro pajamos iš klientų užsienyje. Kaip su IT sprendimu pasiekti klientą JAV, Europoje, Lotynų Amerikoje? 5 metų pardavimų pamokas ir išvadas pristato įmonės įkūrėjas.
|
|
11:15 – 11:45 Priešpiečių pertrauka | |
|
|
11:45-12:10 Pardavėjų motyvavimas. Iš esmė visa motyvacija yra nepiniginė
Tadas Žibūda, „OVC Consulting“ vyr. konsultantas Evoliucija žmogui davė smegenų, kad jis išspręstų sudėtingas problemas. Tačiau evoliucija taip pat ištobulino ir žmogaus emocijas. Kažkodėl evoliucija nutarė, kad su emocijomis žmogui bus geriau negu be jų. Pabandysime geriau suprasti šią evoliucijos dovaną ir ją panaudosime motyvuodami savo komandą. |
|
12:10-12:30 Iššūkiai statant prekybos centrą miesto pakrašty: kaip pritraukti nuomininkus ir pirkėjus? Prekybos slėnio „Nordika“ istorija Nerijus Juodelis, prekybos slėnio „Nordika“ generalinis direktorius |
|
12:30-12:55 B2B telemarketingas – lobis po Jūsų kojomis Dovydas Braukyla, UAB „Partizanas“ telemarketingo vadovas Kas yra B2B telemarketingas? Ar lengva šį lobį iškasti? Ar stereotipinės nuostatos atspindi realybę? Ar specifinėms paslaugoms/prekėms tinka telemarketingas? |
|
12:55-13:15 Privataus verslo principai valstybinėje įmonėje
Gediminas Almantas, „Lietuvos oro uostai“ generalinis direktorius
Valstybinės įmonės išgyvena esminių pokyčių periodą keliant veiklos efektyvumą, ir keičiant infrastruktūros valdytojų amplua į paslaugų teikėjų, besiorientuojančių į klientą. Toks įmonės filosofijos ir strategijos pokytis iš esmės keičia požiūrį į verslo partnerius – klientus bei tiekėjus. Lietuvos oro uostų pavyzdžiu bus pristatyti viešajame sektoriuje vykstantys pokyčiai , jų efektas ir pasekmės.
|
|
13:15– 13:25 Apibendrinimas ir diskusija. Renginio uždarymas |
|
Konferencijos kaina
– 90 EUR (310,75 LTL) + PVM – Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) nariams. – 105 EUR (362,54 LTL) + PVM – ne nariams.
Registracija į renginį el. paštu: rita@autare.lt,
nurodant: įmonės rekvizitus, dalyvio(-ių) pareigas, vardą(-us), pavardę(-es), kontaktinius duomenis. Daugiau informacijos: Rita Ramanauskaitė, tel./faks.: (5) 262 3907, Mob.: +370 685 73206, rita@autare.lt |
|
ORGANIZATORIUS:
|
|
PARTNERIAI:
|