UAB „ASHBURN
International“ (ASHBURN) įprastą atsiskaitymo kortelėmis technologiją
pritaikė taksi paslaugų bendrovėms ir sukūrė atsiskaitymo bei lojalumo
sprendimą „PayTaxi“. Rugsėjo pradžioje jis pradėjo veikti UAB „Amber Vilnius“
taksi A2B automobiliuose.
Įrengus transporto priemonėse mokėjimo terminalus ir įdiegus „PayTaxi“,
klientai gali atsiskaityti už keliones specialiai jiems pagamintomis vienkartinio
ar daugkartinio naudojimo arba išankstinio mokėjimo kortelėmis su jose esančiu
iš anksto numatytu pinigų limitu. Klientas perbraukia kortelę per mokėjimo
terminalą, įveda savo PIN kodą ir taip atsiskaito už kelionę, o pasibaigus
mėnesiui gauna sąskaitą už paslaugas. Kortelių dizainas, skaičius ir jose
esantis pinigų limitas kiekvienu atveju derinamas su konkrečiu užsakovu.
Kaip sako UAB „Amber Vilnius“ vadovas Tomas Peleckas, naujoji sistema
sėkmingai pakeičia versle iki šiol naudojamus popierinius kvitus. „Mūsų manymu,
popieriniai kvitai nepatogus ir atgyvenęs atsiskaitymo būdas – klientas
visuomet turi su savimi turėti popierinių kvitų, juos saugoti, ranka pildyti ir
mėnesio pabaigoje skaičiuoti keliones. Šiuo darbu yra apkraunamos įmonių administratorės,
kurios tą laiką galėtų išnaudoti žymiai efektyviau. Naudojantis naujuoju
sprendimu, kartu su sąskaita gaunama išsami kortelių operacijų ataskaita, kuri ženkliai
palengvina apskaitą“, – teigia T. Peleckas.
Taksi įmonei taip pat teikiamos detalios ataskaitos apie atliktus
mokėjimus, suteikiama galimybė juos stebėti ir administruoti realiuoju laiku.
Be to, prireikus galima sukurti ir papildomų ataskaitų – tiek techninių, tiek
finansinių.
Kiekviena atsiskaitymo kortelė turi unikalų numerį ir tik jai priskirtą PIN
kodą, tad duomenų klastojimas yra neįmanomas, o apskaita itin tiksli. Be to,
sprendimas visiškai atitinka tarptautinio standarto PCI DSS (angl. Payment Card Industry Data Security Standard)
reikalavimus, o tai užtikrina maksimalią kortelių duomenų apsaugą. Kortelėje
taip pat galima kaupti taškus, gauti nuolaidų, atsiskaityti už trečiųjų šalių
teikiamas paslaugas ir taip skatinti klientų lojalumą.
Naująjį sprendimą nesunkiai galima pritaikyti ir kitų paslaugų sektoriuose,
pavyzdžiui, maitinimo įstaigose, degalinėse, viešbučiuose ir pan.