Įsibėgėjo „Socialiai atsakingo verslo“ konkurso paraiškų teikimas

Įsibėgėjo „Socialiai atsakingo verslo“ konkurso paraiškų teikimas

Jau devintą kartą Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) vykdomi „Socialiai atsakingo verslo“ rinkimai artėja prie finišo tiesiosios. Šiuo garbingu prizu bus įvertintos 2018 metų atsakingos ir tvarios verslo iniciatyvos. Konkurso laureatas bus pagerbtas šių metų balandžio 25 d. LVK Kongreso metu Vilniaus rotušėje.

Praėjusiais metais „Socialiai atsakingo verslo“ apdovanojimas buvo įteiktas „Swedbank“ už nuolatinę, visapusišką socialinės atsakomybės veiklą: visuomenės finansinio raštingumo skatinimą, savanorystės kultūros ir atviros bendruomeniškos visuomenės propagavimą Lietuvoje.

„Swedbank“ vadovės Dovilės Grigienės teigimu, būtent verslas gali ir turi būti jėga, skatinančia pozityvius pokyčius. Pasak jos, įmonių įsitraukimas į prasmingas socialines iniciatyvas yra naudingas ne tik visuomenei, bet ir pačiam verslui.

„Kviečiame Lietuvos verslo bendruomenę – nuo smulkių įmonių iki didžiųjų kompanijų – prisidėti prie to, kad socialinė atsakomybė versle taptų standartu bei aktyviai dalintis gerąja patirtimi“, – sakė „Swedbank“ vadovė.

Konkurso organizatorių atstovo, LVK prezidento Valdo Sutkaus teigimu, visuomenės tyrimai rodo, kad socialines problemas efektyviai spręsti įmanoma tik užtikrinus glaudų visuomenės, verslo ir valdžios institucijų bendradarbiavimą.

„Plėtojant socialinės atsakomybės projektus, bendrovės prisiima atsakomybę ne tik už savo veiklos sėkmę, bet ir už bendruomenių, regiono, o kai kuriais atvejais – visos šalies gerovę. Būtent nuo socialinės aplinkos, kurioje veikia įmonė, dažnai priklauso ir jos verslo sėkmė. Socialiai atsakingo verslo plėtrą skatina ir palaiko bendruomeniškumo ir atsakomybės už savo veiklą kultūra. Iš kitos pusės, socialiai atsakingas verslas, kurdamas vertę akcininkams, kartu kuria vertę vartotojui ir visuomenei“, – pažymėjo LVK prezidentas.

Dar viena svarbi prielaida socialinės atsakomybės plėtrai – tai suvokimas, jog socialinė atsakomybė, tai kalba, kuria verslas gali užmegzti dialogą su bendruomenėmis, griauti mitus ar kelią pažangai užkertančias išankstines nuostatas.

„Tai yra ir verslo sėkmės prielaida, todėl įmonių socialinė atsakomybė tampa integralia vertės kūrimo proceso dalimi. Taip atsiranda galimybė prisidėti prie tvarios aplinkos, kitokios kultūros bei santykių kūrimo ne tik šiandien, bet ir ateityje. Kaip tik todėl įsteigėme „Socialiai atsakingo verslo” nominaciją ir prizą, kuriuo bus apdovanota jo labiausiai nusipelniusi bendrovė ar organizacija. Tik veikiant kartu, galime sukurti Lietuvos socialinės ir kultūrinės pažangos tvarumą“, – sakė V. Sutkus.

LVK skatina verslo ir visuomenės dialogą bei pilietiškumą, todėl kviečia Lietuvos įmones, organizacijas bei valstybines institucijas teikti paraiškas ir parodyti aktyvų ir originalų socialinės problemos išryškinimą ir sprendimą. Pagrindiniai šios nominacijos tikslai – didinti socialiai aktyvių įmonių žinomumą ir skatinti socialinės atsakomybės principų taikymą versle.

 

Konkurso sąlygas, atrankos kriterijus ir paraiškos formą rasite Lietuvos verslo konfederacijos tinklalapyje.

Paraiškas galima teikti iki 2019 m. balandžio 12 d. (imtinai) el. paštu: renginiai@lvk.lt.

Pretenduoti į apdovanojimą gali visos Lietuvos įmonės, organizacijos ir valstybinės institucijos.