LAWIN advokatų kontora, ir toliau siekdama teikti aukščiausios kokybės teisines paslaugas, nuo šiol savo veiklą vykdys pagal visame pasaulyje gerai žinomą ir visuotinai pripažįstamą ISO 9001 kokybės vadybos standartą. Bendrovės „Bureau Veritas“ sertifikuota LAWIN kokybės valdymo sistema ne tik patvirtina ir užtikrina, jog kontoros paslaugos teikiamos remiantis tarptautine kokybės valdymo praktika, žiniomis bei patirtimi, bet ir taps nauju svarbiu kontoros veiklos tobulinimo įrankiu.
„Ypatingai konkurencingoje teisinių paslaugų rinkoje privalome nuolat galvoti apie klientus ir jų poreikius. Šiandienos verslo pasaulyje neužtenka paslaugas suteikti sutartu laiku ir už sutartą kainą – turime užtikrinti pridėtinę vertę klientams, būti inovatyvūs ir kūrybingi. Būtent todėl kontoros procesai, procedūros, vidinės tvarkos turi harmoningai derėti tarpusavyje ir padėti mums paslaugas teikti kokybiškai, sklandžiai, operatyviai reaguojant į klientų poreikius“,- teigia LAWIN Vilniaus biuro vadovaujantysis partneris Rolandas Valiūnas. „Esu tikras, kad kokybės valdymo sistemos sertifikavimas sudarys mūsų kontorai dar didesnes galimybes išlaikyti konkurencinį pranašumą, stiprinti lyderės pozicijas bei visuomet būti žingsniu priekyje“.
Pasak Rolando Valiūno, ypatingai reikšmingi ir naudingi ISO 9001 kokybės vadybos standarte įtvirtinti vidinio auditavimo, grįžtamojo ryšio ir procesų tobulino reikalavimai. „Tiek mūsų specialistų atliekami vidiniai, tiek „Bureau Veritas“ profesionalų išoriniai auditai leis sistemingai stebėti bei vertinti, kaip mes patys laikomės kokybės vadybos sistemos reikalavimų, vertinti jų efektyvumą ir, esant reikalui, juos tobulinti. Tobulėjimui ribų nėra, ir kokybės vadybos sistema neleis mums užmigti ant laurų. Privalome laiku, profesionaliai bei efektyviai reaguoti į pokyčius ir užtikrinti, jog ne mūsų klientai, o mes patys anksčiau už kitus pastebime taisytinus dalykus savo versle“,- teigia Rolandas Valiūnas.
Kokybės vadybos sistema leidžia efektyviai valdyti visus kontoros verslui reikšmingus procesus – užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę; greitai reaguoti į pokyčius bei garantuoti nuolatinį tobulėjimą.