Pirmą kartą Lietuvoje įmonės kviečiamos paminėti Europos įmonės dieną ir prisijungti prie projekto „Aš myliu savo įmonę“. Birželio 5 d. prasideda pagrindinis šio projekto akcentas – konkursas, kuriame gali dalyvauti visų Lietuvos įmonių darbuotojai bandydami įrodyti, kad būtent jie myli savo įmonę labiausiai.

Analogų Lietuvoje neturinčio projekto tikslas – stiprinti Lietuvos įmonių mikroklimatą, gerinti darbuotojų ir darbdavių santykius, didinti darbuotojų pasitenkinimo darboviete ir laimės indeksą, ugdyti lojalumą, komandinę dvasią. Darbe praleistas laikas užima didelę darbuotojų gyvenimo dalį, daugeliui dirbančiųjų įmonės yra ne tik darbo vieta, bet ir antrieji namai. Šis projektas tiek darbuotojus, tiek darbdavius skatina įsitraukti į vienijančią bei smagią akciją, taip pat parodyti visuomenei vidinę organizacijos kultūrą, puoselėjamas vertybes, darbuotojų lojalumą ir entuziazmą.

„Lietuvos verslo konfederacija nuosekliai rūpinasi verslo reputacija Lietuvoje. Deja, dažnai viešojoje erdvėje palaikomas neigiamas verslo ir verslininko įvaizdis. Tačiau būtent verslas yra pagrindinis šalies ekonomikos variklis, darbo vietų kūrėjas ir mokesčių mokėtojas, pildantis valstybės biudžetą, iš kurio užtikrinama visos šalies visuomenės socialinė gerovė. Be to, tūkstančiai darbuotojų, dirbančių verslo įmonėse, turi galimybę realizuoti save, prasmingai panaudoti savo sugebėjimus ir žinias, kurti naujus produktus, tobulėti ir siekti asmeninio pasitenkinimo per darbinė veiklą. Kuo pozityvesnė atmosfera sukuriama įmonių viduje, tuo labiau ir greičiau auga darbuotojų laimės indeksas. Tikimės, kad šis projektas padės atkreipti dėmesį į pozityvius procesus, vykstančius įmonių viduje bei juos paskatinti“, – sako Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas.  

Projektas „Aš myliu savo įmonę“ pirmą kartą buvo įgyvendintas Prancūzijoje. Čia jis sulaukė didžiulio pasisekimo bei vietinės ir tarptautinės žiniasklaidos dėmesio. Vadovaujantis prancūziškos iniciatyvos „J'aime Ma Boîte“ (liet. ,,Aš myliu savo kompaniją“) principais, Lietuvoje pirmą kartą bus įgyvendinama ši darbuotojų lojalumo kampanija.
Konkurse gali dalyvauti visų Lietuvos įmonių (išskyrus biudžetines įstaigas) darbuotojai ir per keturis mėnesius – nuo birželio 5 d. iki spalio 1 d. – pateikti savo meilės įmonei pristatymą elektroniniu formatu. Pristatymai turi būti kūrybiški, nuoširdūs ir originalūs. Tai gali būti nuotraukų koliažas, videofilmukas, eilėraštis, prezentacija, daina ir t.t.

Visi darbuotojų meilės prisipažinimai bus publikuojami projekto svetainėje www.myliusavoimone.lt ir socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje „Aš myliu savo įmonę“ . Devyni daugiausiai „like“ ženklų surinkę darbai bus pateikti kompetentingai vertinimo komisijai. Geriausieji bus apdovanojami spalio 17 dieną renginio, skirto Europos įmonės dienai paminėti, metu.
Lietuvoje projektą „Aš myliu savo įmonę“ organizuoja Lietuvos verslo konfederacija kartu su partneriais – Personalo valdymo profesionalų asociacija ir įvykių rinkodaros agentūra „Publicum Events“.

Panašūs įrašai