DATA: 2013m. spalio 4 d.
VIETA: Viešbutis Artis Centrum Hotels, Liejyklos g. 11/23, Vilnius

Reklamos internete populiarumas nuolat auga, o internetinė prekyba įgauna naujų formų, plečiasi ir aktyvėja. Prieš keletą metų dar buvo manoma, kad prekyba internetu Lietuvoje netaps tokia populiari, kaip kitose šalyse, nes lietuviams toks prekių įsigijimo būdas atrodo pernelyg nepatikimas. Šiandien toli gražu nebegalime sakyti, kad Lietuvos vartotojai nenoriai perka internete. 2012-2013 m. vystosi ir nauja reklamos priežiūros bei kitų verslo priežiūros institucijų praktika, susijusi su rinkodaros internete aspektais – formuojasi teismų praktika, institucijos ima vertinti ir tirti interneto pardavėjų, grupinių apsipirkimų portalų veiklą, pradedama internetu prekiauti griežtai kontroliuojama produkcija, pvz. vaistais, alkoholiu. Konferencijoje bus nagrinėjami aktualiausi rinkodaros internete teisiniai aspektai, pagrindiniai iššūkiai ir dažniausiai pasitaikantys pažeidimai. Konferencijos pranešėjai – verslo priežiūros institucijų ir verslo atstovai – diskutuos, kaip efektyviai ir teisėtai vykdyti rinkodarą bei prekybą internete ir išvengti pažeidimų.

 

PROGRAMA:

08:30 – 09:00 Registracija

09:00 – 09:10 Įžanginis žodis
Valdas Sutkus Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas

Moderatorius:
Laimonas Markauskas,
Advokatų profesinės bendrijos
MAQS advokatas

9:10 – 10:50 I DALIS

 – Rinkodara internete: specifinė reguliavimo praktika
Laimonas Markauskas, Advokatų profesinės bendrijos MAQS advokatas
– Strateginės komunikacijos internete pastarųjų metų pokyčiai, tendencijos ir prognozės
Vasaris Oržekauskas, „Inspired UM“ direktorius
– Prekybos internetu pastarųjų metų pokyčiai, tendencijos ir prognozės
Kostas Noreika, „EVP INTERNATIONAL“, UAB (mokėjimai.lt) generalinis direktorius
– Kainų lyginimas vykdant rinkodarą internete: Konkurencijos tarybos praktika
Erika Lukšė, Lietuvos Respublikos Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos skyriaus vedėja
– Ar Lietuvos ir užsienio interneto prekeiviai turi vienodas galimybes konkuruoti rinkoje?
Aldas Kirvaitis, Cherry Media valdybos narys

10:50 – 11:20 PRIEŠPIEČIŲ PETRAUKA

11:20 – 13:20 II DALIS

 – Reklamos atitikimo teisės aktuose nustatomiems reikalavimams specifika, kai reklamuojama internete

Jurga Gradauskaitė
, advokatė 
– „Mobilios aplikacijos – poreikis paprastumui, privatumas, rizikos"
Tomas Martūnas, App Camp UAB generalinis direktorius,  Danielius Šeibakas, rinkodaros ir pardavimų vadovas
– Griežtai reguliuojami rinkodaros sektoriai internete: tabako ir alkoholio reklama
Dr. Eglė Latauskienė, narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamento Kontrolės skyriaus vedėja
– Griežtai reguliuojamuose rinkodaros sektoriuose: vaistų reklamos reguliavimas
Virginija Žilėnaitė-Puodžiuvienė, Valstybinės vaistų kontrolės tarnybos prie LR SAM  Vaistų saugumo ir informacijos skyriaus vedėja 
– Duomenų naudojimo rinkodarai internete taktikos: cookies, google adwords, narystė sociali-niuose tinkluose ir kt. Viktorija Vaglytė, Inspired UM Skaitmeninės rinkodaros skyriaus vadovė
– Asmens duomenys ir tiesioginė rinkodara internete: teisiniai aspektai
Indrė Skersytė, Valstybinės asmens duomenų apsaugos inspekcijos Teisės skyriaus vyr. specialistė

13:20 – 13:30 APIBENDRINIMAS IR DISKUSIJA. RENGINIO UŽDARYMAS

DALYVIO
MOKESTIS:

390 Lt + PVM Lietuvos verslo konfederacijos nariams
450 Lt + PVM ne Lietuvos verslo konfederacijos nariams

Antram
asmeniui iš tos pačios įmonės taikoma 10 proc. nuolaida.

REGISTRACIJA INTERNETU arba Tel. +370 5 2105618, pardavimai@expozona.lt

Panašūs įrašai