Data: 2015 m. rugsėjo 10 d.
Vieta: VšĮ Socialinių mokslų kolegija, Kalvarijų g. 137E
Šiuos klausimus konferencijos „Kliento anatomija 2015“ metu gvildens pripažinti savo srities specialistai. Taip pat sužinosite:
– Kaip kurti ir tobulinti paslaugas, pasitelkiant kliento patirtį?
– Kaip sukurti kokybės valdymo sistemą, kurią žmonės gerai suprastų ir noriai joje dalyvautų?
– Kaip efektyviai naudoti klientų pasitenkinimo tyrimų rezultatus?
– Kokios naujausios slapto pirkėjo tyrimų tendencijos?
– Kodėl įmonės darbuotojų požiūris į klientus skiriasi ir kur slypį jų negatyvaus bendravimo bei motyvacijos trūkumo priežastys?
Renginį vainikuos netradicinis pranešimas: žvilgsnis į nuo antikos laikų nesikeičiančius Teatro principus. Bus atskleistos paslaptys, kaip sudominti ir sukurti tarpasmeninį ryšį bendraujant.
09:30-10:00 Registracija ir kava Moderatorė: Jolanta Pocienė, UAB „Mažeika ir partneriai“ partnerė
10:00 – 10:15 | Įžanginis žodis Valdas Sutkus, Lietuvos verslo konfederacijos prezidentas |
|
I DALIS |
||
10:15-10:40 |
Klientų aptarnavimo kokybės valdymas: ar reikalingas sisteminis požiūris? Geriausiai klientus aptarnaujančios įmonės jau išmoko būti paslaugios, sukūrė aptarnavimo kokybės sistemas ir jas vysto, realizavo šiuolaikinio bendravimo su klientais formas. Jos sukūrė galimybes parodyti, ką iš tiesų galima padaryti dėl klientų. Tos organizacijos, kurios siekia puikaus aptarnavimo, klausia “kaip turėtume keistis”. |
|
10:40 – 11:05 |
Ką reiškia būti organizacija, kurios centre – klientas? Kaip sukurti vertę klientui? Užtenka turėti gerą produktą už sąžiningą kainą ir pasirūpinti kokybišku aptarnavimu? Deja, tai buvo PRODUKTŲ RINKOS tiesa. Šiandien mes gyvename VARTOTOJO RINKOS epochoje ir konkurencija iš įmonių reikalauja daugiau nei tik klientų pasitenkinimo ir aptarnavimo kokybės stebėsena. Siekiant sėkmingai konkuruoti šiandien reikalingi esminiai įmonės struktūros, verslo logikos, kultūros pokyčiai.
Kuo skiriasi „į klientą“ ir „į save“ orientuotų įmonių struktūra ir mąstymas? Kaip standartinius aptarnavimo kokybės principus gali papildyti naujos epochos instrumentai: |
|
11:05 – 11:30 |
Kaip deramai reikėtų atlikti tyrimus: Slapto pirkėjo tyrimų tarptautiniai standartai ir tendencijos
Dažna įmonė Lietuvoje, užsiimanti klientų aptarnavimu matuoja jį įvairiausiais rodikliais. Apmaudu, bet ganėtinai dažnai pastebime, jog tyrimo rezultatai nėra panaudojami taip efektyviai, kaip tai būtų galima daryti. Tuomet kyla klausimas – „o kam gi tokie tyrimai reikalingi?“. |
|
11:30 – 11:55 |
Apie žmogiškąjį potencialą: kas sunkiausia darbuotojams, dirbantiems su klientais?
Kodėl klientus aptarnaujantys vadybininkai nenori aktyviai aptarnauti ir konsultuoti, kai vadovai to prašo? Kodėl kai kurie žmonės yra pikti, niurzgantys, nenori, kad juos kalbintume? Kaip to išvengti, kaip išlikti ramiam pačiam? |
|
11:55 – 12:20 |
Emocijų dėsningumai klientų aptarnavime. Kiek kainuoja emocijos?
Kartais klientų aptarnavimo specialistai susiduria su sunkumais suvaldyti klientų emocijas, o dažnai apskritai vengia į jas reaguoti. Bet kuriuo atveju jos niekur nedingsta, nei klientų patyrime, nei klientų aptarnavimo specialistų darbe. Susikaupusių emocijų kaina gali būti didelė. |
|
12:20 – 13:30 | Pietų pertrauka | |
II DALIS |
||
13:30 – 13:55 | AB „Lesto“ praktika: nuo aptarnavimo standartų iki klientų patirčių valdymo sprendimų. Kada ir koks pasirinkimas efektyviausias Loreta Petrauskė, AB „Lesto“ veiklos kokybės skyriaus vadovė |
|
13:55 – 14:20 | Klientus aptarnaujančių darbuotojų ugdymas: teorija praktikoje. UAB „Statoil Fuel & Retail Lietuva“ atvejo analizė Daiva Pivoriūnienė, UAB „Statoil Fuel & Retail Lietuva“ Mažmeninės prekybos departamento direktorė
|
|
14:20-14:55 |
Globalinės kintančio pasaulio tendencijos ir Y kartos alkis. Kas gali keistis Lietuvoje klientų aptarnavime? Gyvas dialogas su Y karta (Y kartos atstovai ant scenos tiesioginiame dialoge su konferencijos dalyviais). Besikeičiančio, nepastovaus ekonominio pasaulio tendencijos (digitalizacija, žinių ekonomika, globalumas, informacijos apytakumas ir kt.) keičia požiūrį į klientų aptarnavimą. |
|
14:55 – 15:20 | „Bendravimo taisyklės, kurias žino visi, bet iš tikrųjų naudoja teatras. Doc. Vytautas Kontrimas, aktorius, pedagogas, Lietuvos edukologijos universiteto meninio ugdymo katedros docentas, režisieriaus Cezario Graužinio grupės aktorius“. |
|
15:20– 15:30 | Apibendrinimas ir diskusija. Renginio uždarymas |
Konferencijos kaina
– 90 EUR (310,75 LTL) + PVM – Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) nariams.
– 105 EUR (362,54 LTL) + PVM – ne nariams.
Registracija į renginį el. paštu: rita@autare.lt , nurodant: įmonės rekvizitus, dalyvio(-ių) pareigas, vardą(-us), pavardę(-es), kontaktinius duomenis.
Daugiau informacijos: Rita Ramanauskaitė, tel./faks.: (5) 262 3907, Mob.: +370 685 73206, rita@autare.lt