Siekdami atkreipti dėmesį į spartesnės skaitmenizacijos šalies regionuose būtinybę, Lietuvos verslo konfederacija (LVK) kartu su programavimo akademija „CodeAcademy” ir tarptautine valdymo konsultacijų bendrove „Civitta” pradeda vykdyti skaitmeninės rinkodaros mokymus labai mažų ir mažų įmonių darbuotojams Šiaulių, Telšių, Panevėžio, Utenos, Marijampolės, Alytaus rajonuose.

Projekto metu net 226 pardavimo, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai turės galimybę įgyti vertingų įgūdžių ir juos pritaikyti didinant įmonių konkurencingumą.

„Labai mažos ir mažos įmonės sudaro didžiausią šalies verslo populiacijos dalį ir sukuria daugiausiai darbo vietų. Vis dėlto, būtent šioms įmonėms, ypač regionuose, yra labai sunku ne tik atrasti kvalifikuotų specialistų, bet ir juos išlaikyti. Tikimės, kad pagalba keliant darbuotojų kvalifikaciją padės mažoms įmonėms lengviau parduoti prekes ir paslaugas, įeiti į kitas rinkas ir užtikrinti komandos motyvaciją. Šiuo sunkiu periodu kai kuriems tai gali tapti ir gelbėjimosi ratu bandant išsilaikyti versle”, – teigia LVK prezidentas Valdas Sutkus.

Mažoms įmonėms regionuose šiandien trūksta ne tik specialistų, bet ir bazinių skaitmeninės higienos įgūdžių – tinklalapio su kontaktais, patrauklių teikiamų paslaugų ir prekių aprašymų. Europos bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos duomenimis, kas trečiam pardavimų ir rinkodaros specialistui reikalingos informacinių technologijų žinios – pavyzdžiui, programavimo pradmenys.

„Mokymų programa sudaryta taip, kad apimtų visus būtinus skaitmeninės rinkodaros ir e-komercijos įgūdžius – nuo interneto tinklalapių kūrimo, produktų pristatymo bei pardavimo, iki turinio rinkodaros strategijų ir reklamos kampanijų formavimo, bendravimo su klientais, bendrųjų projektų valdymo principų”, – pasakoja
„CodeAcademy“ švietimo projektų vadovė Monika Simaškaitė.

Projekto partnerių teigimu, atskirtis tarp didžiųjų miestų gyventojų, nuolat tobulinančių naujai verslo ir technologinei aplinkai būtinas žinias ir tų, kurie prisitaikyti nespėja, vis dar auga.

„Šiuo metu pasaulį krečiantys įvykiai gali skaudžiai paliesti bendroves įvairiuose sektoriuose, tad darbuotojų gebėjimas greitai prisitaikyti prie pokyčių ir persikvalifikuoti bus itin reikšmingas. Skaitmeniniai įgūdžiai gali padėti efektyvinti veiklą – iš anksto suplanuoti naujienas socialiniuose tinkluose, automatiškai atnaujinti informaciją įmonės elektroninėje parduotuvėje, parengti ir klientams išsiųsti reklaminius laiškus, taip ne tik skatinant pardavimus, bet ir didinant įmonės matomumą”, – mokymų naudas vardija „Civitta“ projektų vadovė Ieva Markucevičiūtė.

Projektas (Nr. 09.4.3-ESFA-K-814-02-0015) finansuojamas ES lėšomis pagal Ekonomikos ir inovacijų ministerijos priemonę „Kompetencijos LT”. Bendra projekto vertė sieks 390 tūkst. eurų.

Atsižvelgiant į laikinąją tvarką valstybinio karantino metu, mokymai pirmosioms keturioms grupėms pradedami nuotoliniu būdu.

Panašūs įrašai