Lietuvos verslo konfederacijos (LVK) inicijuotam projektui „Creazone Reinvent“ sėkmingai kirtus finišo liniją, projektą dar gražesnėmis spalvomis nuspalvino kovo 27-ąją įvykusi finalinė konferencija.

Joje ne tik buvo susipažinta su „Creazone Reinvent“ rezultatais, tačiau taip pat praplėstos asmeninės verslumo kompetencijos, susipažinta su metodais, padėsiančiais tobulinti įmonių ar organizacijų veiklą.

Konferencija pabaigė jau antrąjį dvejus metus trukusio projekto ciklą. Pirmasis ciklas vyko 2018-2019, o antrasis 2019-2020 metais.

Planai išpildyti pasitelkiant virtualias galimybes

COVID-19 pandemija sujaukė planus projekto dalyviams susitikti ir bendrauti gyvai Latvijoje, Liepojoje kovo 27–28 dienomis. Tačiau tai nebuvo kliūtis visiškai atšaukti renginį. Visi norintieji dalyvauti konferencijoje buvo pakviesti tą padaryti nuotoliniu būdu per „Zoom“ programą.

Konferencijoje, kurioje dalyvavo 60 dalyvių, projekto reultatus apibendrino projekto organizatoriai, absolventai bei mentoriai.

Projekto vadovė Gintarė Ambrozaitytė, pristatė pagrindinius 5 projekto etapus, veiklas, rezultatus ir iššūkius juose. Patirtimi ir įžvalgomis taip pat dalinosi „Creazone Reinvent“ mokymų lektorė Danguolė Krasauskienė.

Savo idėją ir jos vystymą pristatė ir šių metų projekto absolventė Saulė Gudziūtė iš trečiąją vietą užėmusios „Neuroena“ komandos, kurių idėja – cerebriniam paralyžiui skirtas kostiumas.

Savo patirtimi taip pat dalinosi ir praėjusių metų projekto dalyviai Rugilė Dauliūtė ir Paulius Paražinskas. Jie pasakojo apie pirmajame „Creazone Reinvent“ sezone išvystytas savo verslo idėjas – „Equusight“ ir „virtualracing.lt“. Dalinosi patirtimi projekte, sėkmingu verslo plėtimu programai pasibaigus, šiandieniniais rezultatais, ateities planais versle.

Dar vienas pranešėjas, kalbėjęs konferencijoje buvo vienas svarbiausių žmonių šiai iniciatyvai – Imants Martinsons. Konferencijos metu jis pristatė parengtą Creazone metodologijos vadovą, skirtą aukštosioms mokykloms, jaunimo organizacijoms, mokymų centrams, kurie nori mokyti verslumo. Metodologijos vadovas taip pat gali padėti tobulinti įmonės ar organizacijos veiklą.

Nepaisant to, jog konferencija vyko neįprastiniu būdu, visi jos dalyviai liko patenkinti. Pilną konferencijos įrašą galite pamatyti „Creazone Reinvent“ facebooko paskyroje.

https://www.facebook.com/CreazoneReinvent/videos/832459920598617/

„Creazone Reinvent“  – pusiaukelė, kurioje susitinka idėjų kūrėjai ir sprendimų ieškantis verslas

CREAzone – tai verslumo ugdymo metodologija, padedanti sujungti iniciatyvius žmones, tradicinius verslo modelius ir kūrybinius atradimus į perspektyvius verslus.

Projektas ne tik įkvepia tuos, kurie svarsto apie inovatyvaus verslo pradžią, bet ir suteikia neįkainojamų žinių verslo idėją jau turintiems žmonėms. Pagrindinis tikslas – atkreipti dėmesį į kasdienius dalykus, iš kurių galėtų gimti naujos, inovatyvios verslo idėjos. O projekto mokymų sistema leidžia išbandyti savo jėgas testuojant jau turimą verslo idėją.

Verslumo projektas per abu ciklus subūrė daugiau nei 2 000 dalyvių iš Lietuvos ir beveik 1 000 dalyvių iš Latvijos. Tiesiogiai projekto veiklose dalyvavo 974-i projekto metu vienaip ar kitaip į projekto veiklas įtraukti dalyviai – jaunieji verslininkai, 91-as aukštojo mokslo institucijų atstovas, 43-ys mokymų centrų ir mokyklų atstovai, 100-as smulkių ir vidutinių įmonių atstovų, 65-i verslo paramos organizacijų atstovai. Visi jie gilinosi į tokias temas kaip verslo idėjos pristatymas, verslo idėjos rengimas bei vystymas, viešasis kalbėjimas, streso valdymas, laiko planavimas ar kūrybiškumas.

Projekto nugalėtojai

Pirmoji vieta antrajame projekto cikle atiteko „Photo tabs“ komandai, kuriančiai mobilią programėlę, realiu laiku konvertuojančią įprastas gitaros natas į pirštuotę. Antrieji liko „The wall“ komandos atstovai su idėja gatvės meną perkelti ant drabužių, o trečioji vieta atiteko „Neuroena“ pasivadinusiems jaunuoliams, kurių idėja – cerebriniam paralyžiui skirtas kostiumas, elektriniais impulsais leidžiantis normalizuoti judesius.

„Creazone Reinvent“ geriausiai komandai atiteko „Trans Union Lietuva“ įsteigtas 1000 Eurų vertės prizas idėjos prototipui kurti ir galimybė pristatyti savo verslo idėją verslo angelų forume „Litban“. Antroji vieta gavo „Topo centro“ įsteigtą 500 Eurų vertės čekį, skirtą idėjos tobulinimui, investicijai į verslo idėją bei Vilniaus Universiteto (VU) Verslo mokyklos studijų modulį tolimesniam verslo žinių tobulinimui ir pritaikymui idėjos vystymui. Trečioji vieta galės pasirinkti stažuotę vienoje iš kompanijų, įsikūrusioje Europoje, Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV), Izraelyje arba Singapūre.


Panašūs įrašai