Pritaikyti sutikimo parinktis

Naudojame slapukus, kad galėtumėte efektyviai naršyti ir atlikti tam tikras funkcijas. Toliau rasite išsamią informaciją apie visus slapukus kiekvienoje sutikimo kategorijoje.

Slapukai, priskirti kategorijai „Būtini“, saugomi jūsų naršyklėje, nes yra būtini norint įjungti pagrindines svetainės funkcijas. ... 

Visada aktyvus

Būtini slapukai yra labai svarbūs pagrindinėms svetainės funkcijoms atlikti, o svetainė be jų neveiks numatytu būdu.

Šie slapukai nesaugo asmens identifikavimo duomenų.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Funkciniai cookies padeda atlikti tam tikras funkcijas, pavyzdžiui, dalytis svetainės turiniu socialinės žiniasklaidos platformose, rinkti atsiliepimus ir kitas trečiųjų šalių funkcijas.

Nėra slapukų, kuriuos būtų galima rodyti.

Analitiniai cookies naudojami norint suprasti, kaip lankytojai sąveikauja su svetaine. Šie slapukai padeda pateikti informaciją apie lankytojų skaičiaus metriką, atmetimo rodiklį, srauto šaltinį ir kt.

Lietuvos verslo konfederacija įgyvendino projektą „Kultūros ir gamtos paveldo objektų lankomumo didinimas verslo turizmo sektoriuje“ finansuotą Europos regioninės plėtros fondo lėšomis pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 5 prioriteto „Aplinkosauga, gamtos išteklių darnus naudojimas ir prisitaikymas prie klimato kaitos“ priemonę Nr. 05.4.1-LVPA-K-808 „Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara“ (toliau – Projektas).

Projekto tikslas – didinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, lankomumą ir žinomumą e.rinkodaros priemonėmis.

Projekto uždavinys – sukurti kultūros ir gamtos paveldo objektų e.rinkodaros priemones, skirtas prioritetiniams turizmo plėtros regionams.

Projekto įgyvendinimo laikotarpiu buvo numatyta padidinti kultūros ir gamtos paveldo objektų, esančių prioritetiniuose turizmo plėtros regionuose, žinomumą pristatant juos verslo turizmo sektoriaus atstovams sukurtose e.rinkodaros priemonėse: internetiniame tinklalapyje ir mobiliojoje aplikacijoje. Projekto metu buvo kuriamos ir naudojamos šios e.rinkodaros priemonės: interneto svetainė, mobili aplikacija, socialiniai tinklai (Facebook, Instagram, Twitter, Snapchat, Youtube), QR kodai, naujienlaiškiai, reklaminiai straipsniai, vaizdinė medžiaga, audiogidai.

Viešinant kultūros ir gamtos paveldo objektus, siekta patraukti šios turizmo sektoriaus atstovų grupės dėmesį bei skatinti juos grįžti dar kartą minėtų objektų lankymui ir populiarinti objektus ne tik didžiuosiuose Lietuvos miestuose, bet ir kituose prioritetiniuose Lietuvos regionuose.

Projekto rezultatai: sukurtos e.rinkodaros priemonės:

  1. Interneto svetainė: www.daytrip.lt
  2. Mobili aplikacija:
    1. Play parduotuvė – DayTrip Lithuania
    2. App store – DayTrip Lithuania
  3. Youtube paskyra – DayTrip Lithuania
  4. Trumpametražiai vaizdo įrašai:
    1. Vienos dienos kelionės Lietuvoje | One DayTrip in Lithuania
    2. Lietuvos gamta, architektūra ir rekreacija | Lithuania Nature, Architecture and Resorts
    3. Architektūra Lietuvoje | Lithuanian Architecture
  5. Facebook paskyra – DayTrip Lithunia
  6. Instagram paskyra – DayTrip Lithuania
  7. Twitter paskyra – DayTrip
  8. Snapchat paskyra – DayTrip_Lithuania
  9. Objektų audio įrašai (pasiekiami mobilioje aplinkacijoje)
  10. Straipsniai:
    1. Pabodusiems sėdėti namuose pasiūlė aplankyti nematytus Lietuvos kampelius (Delfi)
    2. Žinomo fotografo objektyve – įspūdingi Lietuvos vaizdai: siūlo rinktis gražiausius kelionių maršrutu (Delfi)

Projekto vykdytojas: Lietuvos verslo konfederacija (LVK)
Projekto įgyvendinimo laikotarpis: 2018 m. gruodžio 4 d. – 2020 m. lapkričio 30 d.
Projekto kodas: 05.4.1-LVPA-K-808-02-0011
Priemonė: Prioritetinių turizmo plėtros regionų e-rinkodara, Nr. 05.4.1-LVPA-K-808
Bendra projekto vertė: 166 265,69 Eur, iš kurių 141 325,84 Eur Europos regioninės plėtros fondo lėšos.

Panašūs įrašai